Gå til innhold

Er du mye på YouTube?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Ada jones fan skrev:

Er du mye på Youtube?

Jeg er som regel innom Youtube minst en gang hver dag.

Jeg hører musikk på Youtube og mange sanger som jeg hører der f.eks med Billy Murray og Aileen Stanley er ikke til salgs på iTunes. Jeg hører også artister jeg ikke nå har plass på min ipad å kjøpe noe med som f.eks Gene Autry Nora Bayes og Esther Walker. Var på Youtube i går og nøt flotte innspillinger med Esther Walker og jeg var urolig innei meg og da var det godt å høre på Esther og finne roen i kroppen igjen. Det var venninna mi som valgtt at vi skulle høre Esther. Jeg ble så glad jeg takket henne etterpå. Fikk og en sang av Venninna mi med Esther Walker. Den var så fin.

Annonse

9 minutter siden, Inner self skrev:

Er på youtube flere ganger om dagen. Genialt opplegg. Rart det er lov egentlig, skulle tro copyright ville spille inn på musikk, men det er bra det er ett sånt tilbud.

hvis folk har kjøpt f.wks gamle cylindere og 78 plater eller kjøpt på Itunes kan en legge de ut. Da er det lov fordi de som legger dem ut eier musikken selv. Jwg har lagt ut 20 låter ( gamle før 1950) som jeg har kjøpt på iTunes. ikke fått noe at jeg har brudd på noe opphavesrett. H is noen vil se dem er navnet på kanalen min de er på Billy Murray fan.

17 minutter siden, Admin Doktoronline skrev:

Vi velger de løsninger vi anser som hensiktsmessig.

Jeg vil og skal ha bekrfet at min bruker slettes og jwg kan gjøre andre ting enn å bli tirret av anomumebeukere her og få store problemer. Vennligst slett min bruker jwg blir kvalm av å være her som bruker

Gjest Admin Doktoronline
1 minutt siden, Ada jones fan skrev:

Jeg vil og skal ha bekrfet at min bruker slettes og jwg kan gjøre andre ting enn å bli tirret av anomumebeukere her og få store problemer. Vennligst slett min bruker jwg blir kvalm av å være her som bruker

Brukerkontoen din slettes i morgen.

Annonse

1 hour ago, Inner self said:

Er på youtube flere ganger om dagen. Genialt opplegg. Rart det er lov egentlig, skulle tro copyright ville spille inn på musikk, men det er bra det er ett sånt tilbud.

Sånn jeg har forstått det så er det brukeren som laster opp noe som har retten på det innholdet, og at det da ikke er YouTube/Google som driver med "fildeling", men brukeren.

Hvor lenge varer opphavsretten egentlig? F.eks. musikkinnspillinger som er 100 år gamle... ;) 

19 hours ago, Inner self said:

vet ikke hvor lenge det varer, men jeg vet att enkelte artister er strengere enn andre. Prince foreksempel, var det ikke noe av på youtube før han døde.

Trodde ikke de hadde noen kontroll jeg, vel. Uansett er det en bra måte å promotere singler/nye album.

Gjest Gargamel
19 timer siden, Inner self skrev:

vet ikke hvor lenge det varer, men jeg vet att enkelte artister er strengere enn andre. Prince foreksempel, var det ikke noe av på youtube før han døde.

Heller ikke på Spotify sist jeg sjekket. Helt håpløst. De blir glemt hvis de skal holde på sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...