AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden On 11/29/2016 at 11:15 AM, laban said: Jeg har bodd alene i ti år, så det er ikke sånn at jeg har hatt familie rundt meg bestandig. Hvordan tror du det er å ikke ha noen overhodet rundt seg, bor alene, ingen familie, ingen venner, ingen kollegaer, ingen overhodet? Anonymkode: 9c3ab...77a 0 Siter
laban Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvordan tror du det er å ikke ha noen overhodet rundt seg, bor alene, ingen familie, ingen venner, ingen kollegaer, ingen overhodet? Anonymkode: 9c3ab...77a Jeg går ikke inn i en diskusjon basert på én enkelt setning dratt ut av sammenhengen fra en nesten ti år gammel tråd. Start en ny med et tydeligere tema hvis du vil ha svar. Lenger foran i tråden er det innlegg som er inne på det du spør om. Men opprinnelig (altså i november 2026) gikk jeg inn i denne tråden for å nyansere påstander om "DOL-fruenes" bekymringsløse liv. Endret 1 time siden av laban 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.