Gå til innhold

Mye galskap her på åpent nå.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutes ago, Nicklusheletida said:

Mye galskap og spamming her på åpent nå. På tide å rydde opp .

Dette forumet har "doktor" i tittelen, dvs. det er forum for syke mennesker. Da må det være tillatt med galskap.

Anonymkode: 10099...1a1

Nicklusheletida
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette forumet har "doktor" i tittelen, dvs. det er forum for syke mennesker. Da må det være tillatt med galskap.

På psykiatri er det ingen galskap. Der er folk faktisk normale. Galskapen foregår her på åpent. 

Nicklusheletida

Jeg synes bare det er rart at de som styrer her ikke rydder litt og forsøker gjøre dette forumet interessant igjen. Folk forsvinner jo og de gale får råde. 

Det er ingen stor sak for meg, men ser ut til at forumet mister brukere når det ikke lenger finnes noen form for styring her. 

5 minutes ago, Nicklusheletida said:

På psykiatri er det ingen galskap. Der er folk faktisk normale. Galskapen foregår her på åpent. 

Kommer vel an på hva ens hobby er... om det er sosialisering eller gnål om medisiner og behandlinger.

Jeg var på et amerikansk forum der de automatisk stoppet innlegg som inneholdt ord som sto på en forhåndsdefinerte liste over ulovlige ord, typisk sexrelaterte og investment-spam og sånn. Man ble kreativ på å unngå det, som fx da jeg skulle skrive om Joe C0cker og altså måtte legge inn en null. :D

Kanskje dol burde auto-stenge for innlegg som inneholder "men men" og "sånn er det nok" og "fullverdig"?

Annonse

På 11/30/2016 den 8.53, morsan skrev:

Jeg var på et amerikansk forum der de automatisk stoppet innlegg som inneholdt ord som sto på en forhåndsdefinerte liste over ulovlige ord, typisk sexrelaterte og investment-spam og sånn. Man ble kreativ på å unngå det, som fx da jeg skulle skrive om Joe C0cker og altså måtte legge inn en null. :D

Kanskje dol burde auto-stenge for innlegg som inneholder "men men" og "sånn er det nok" og "fullverdig"?

:huh:

nei nei, det gjør jo dol til dol!

kan ikke dol heller auto-stenge for: pms, grublerier og snikksnakk?

Men adventsstjerner og adventskalendere og halloween, og andre seriøse ting, det er gøyalt og livsnødvendig:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...