Gå til innhold

Netflix er blitt genialere enn noen sinne i dag!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

26 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Tjohooo, nå kan vi laste ned filmer/episoder net å se offline på netflix sån som viaplay!!! Er ikke det gøy og fantastisk?

Høres bra ut det kanskje jeg skal prøve en gang, å gå over til de lovlydiges side. Sist gang jeg forsøkte ble jeg ikke veldig imponert fikk ikke engang prøvd tjenesten fordi netflix pengene jeg kjøpe hadde "gal" valuta så da fikk en ikke brukt dem, jeg skjønner at de har forskjellige priser i forskjellige land så hvis jeg kjøpte "3 måneder" i land X og forsøkte å bruke dem i land Y så forstår jeg at de ikke ville godta det, men 300 NOK i land X er like mye penger som i land Y da får de bare konvertere til lokal valuta når de skal vurdere hvor lang seetid du skal få for pengene, ikke drive å forsøke å svindle folk for da "finner vi andre måter" å se det vi vil se på... Men vi får se hva som skjer

Anonymkode: fae5a...06b

30 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Tjohooo, nå kan vi laste ned filmer/episoder net å se offline på netflix sån som viaplay!!! Er ikke det gøy og fantastisk?

Nei, for meg spiller det ingen rolle om det er online eller offline.

Anonymkode: 1f87d...eef

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

Kan man laste ned filmer fra netflix? Hvordan gjør man det?

Annonse

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Kan man laste ned filmer fra netflix? Hvordan gjør man det?

I appen der man velger sjangere så trykker man på (kan lastet ned) og da kommer innholdet opp og man trykker på nedpilen for å laste ned. Man ser nedlastede oå (nedlastet/lastet ned)

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høres bra ut det kanskje jeg skal prøve en gang, å gå over til de lovlydiges side. Sist gang jeg forsøkte ble jeg ikke veldig imponert fikk ikke engang prøvd tjenesten fordi netflix pengene jeg kjøpe hadde "gal" valuta så da fikk en ikke brukt dem, jeg skjønner at de har forskjellige priser i forskjellige land så hvis jeg kjøpte "3 måneder" i land X og forsøkte å bruke dem i land Y så forstår jeg at de ikke ville godta det, men 300 NOK i land X er like mye penger som i land Y da får de bare konvertere til lokal valuta når de skal vurdere hvor lang seetid du skal få for pengene, ikke drive å forsøke å svindle folk for da "finner vi andre måter" å se det vi vil se på... Men vi får se hva som skjer

Anonymkode: fae5a...06b

Huh? Om du betaler med norsk Visa, så får du opp Netflix Norge. Netflix er en seriøs streamingtjeneste og driver ikke med svindel.

2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

I appen der man velger sjangere så trykker man på (kan lastet ned) og da kommer innholdet opp og man trykker på nedpilen for å laste ned. Man ser nedlastede oå (nedlastet/lastet ned)

Ok. Takk får prøve. 

7 minutter siden, Maw87 skrev:

Huh? Om du betaler med norsk Visa, så får du opp Netflix Norge. Netflix er en seriøs streamingtjeneste og driver ikke med svindel.

Ok. Men jeg ser at det går å laste offline på andre enn netflix serier og filmer også, foreksempel Jul i Flåklypa.

10 minutter siden, Maw87 skrev:

Man kan lagre de til offline bruk, ikke direkte laste ned. Og det er vel kun et fåtall av Netflix egne serier i første omgang som har denne muligheten.

Ok. Men jeg ser at det går å laste offline på andre enn netflix serier og filmer også, foreksempel Jul i Flåklypa.

14 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Nei forstod ingenting! 

3 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Så bra, så det sto i media tidligere i dag at det foreløpig var kun Netflix egne serier.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...