XbellaX Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 3 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Jeg synes du skal droppe å linke til din egen youtube kanal, vern om privatlivet ditt. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, XbellaX skrev: Jeg synes du skal droppe å linke til din egen youtube kanal, vern om privatlivet ditt. Ja, men jeg trenger råd om dette greiene, fordi vaktmesteren har ikke tid å komme før minst om en uke, for hele kommunen her er på sparebluss og da vil ikke kommunen bruke penger på flere vaktmestere enn den eneste vaktmesteren vi har i kommunen. Hva gjør vi selv for å eliminere sån som på videoen??? 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 Akkurat nå, Blomsterfluen skrev: Ja, men jeg trenger råd om dette greiene, fordi vaktmesteren har ikke tid å komme før minst om en uke, for hele kommunen her er på sparebluss og da vil ikke kommunen bruke penger på flere vaktmestere enn den eneste vaktmesteren vi har i kommunen. Hva gjør vi selv for å eliminere sån som på videoen??? Da tar du heller skjermbilde og legger ut bildene :-) Jeg aner ikke hva det der er altså, evt om det er noe i det hele tatt. Hvorfor skjærer du i stykker sofaen din, har du generelle muggproblemer i boligen? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Skrevet 1. desember 2016 Jeg har ingenting å verne om på youtubekanalen min forresten. 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. desember 2016 Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, Blomsterfluen skrev: Jeg har ingenting å verne om på youtubekanalen min forresten. Neida, ikke kanalen i seg selv men navnet ditt. Det er rimelig enkelt å finne ut ganske mye om deg, jeg ville slettet videoen din her og heller lagt ut bilder. Husk bankkort-saken du hadde for noen måneder siden, du må passe bedre på slike opplysninger som dette 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Skrevet 1. desember 2016 1 minutt siden, XbellaX skrev: Da tar du heller skjermbilde og legger ut bildene :-) Jeg aner ikke hva det der er altså, evt om det er noe i det hele tatt. Hvorfor skjærer du i stykker sofaen din, har du generelle muggproblemer i boligen? Det er ikke sofa, det er pipemur som er hvitmalt. Jeg har ubegrunnet kløe i øyne og allergitegn som hviss dette er myggsopp kan være forklaringen. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Skrevet 1. desember 2016 Jeg får ikke slettet videoen nå. Jeg prøvde men redigerknappen er forsvunnet. Men her er mer detaljerte bilder: Etter at jeg stakk hull på boblene for å se om de var luftbobler eller noe annet, så dryssetøyt dette "snøkrystallbommull" aktige stoffet utav dem: 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Skrevet 1. desember 2016 Jeg deletet youtubevideoene nå på yputubet isteden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.