Gå til innhold

Er dette mugg eller "murpuss" (video)?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blomsterfluen
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Jeg synes du skal droppe å linke til din egen youtube kanal, vern om privatlivet ditt. 

Ja, men jeg trenger råd om dette greiene, fordi vaktmesteren har ikke tid å komme før minst om en uke, for hele kommunen her er på sparebluss og da vil ikke kommunen bruke penger på flere vaktmestere enn den eneste vaktmesteren vi har i kommunen. Hva gjør vi selv for å eliminere sån som på videoen???

Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

Ja, men jeg trenger råd om dette greiene, fordi vaktmesteren har ikke tid å komme før minst om en uke, for hele kommunen her er på sparebluss og da vil ikke kommunen bruke penger på flere vaktmestere enn den eneste vaktmesteren vi har i kommunen. Hva gjør vi selv for å eliminere sån som på videoen???

Da tar du heller skjermbilde og legger ut bildene :-) 

Jeg aner ikke hva det der er altså, evt om det er noe i det hele tatt. Hvorfor skjærer du i stykker sofaen din, har du generelle muggproblemer i boligen?

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg har ingenting å verne om på youtubekanalen min forresten.

Neida, ikke kanalen i seg selv men navnet ditt. Det er rimelig enkelt å finne ut ganske mye om deg, jeg ville slettet videoen din her og heller lagt ut bilder. Husk bankkort-saken du hadde for noen måneder siden, du må passe bedre på slike opplysninger som dette

Annonse

Blomsterfluen
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Da tar du heller skjermbilde og legger ut bildene :-) 

Jeg aner ikke hva det der er altså, evt om det er noe i det hele tatt. Hvorfor skjærer du i stykker sofaen din, har du generelle muggproblemer i boligen?

Det er ikke sofa, det er pipemur som er hvitmalt. Jeg har ubegrunnet kløe i øyne og allergitegn som hviss dette er myggsopp kan være forklaringen.

Blomsterfluen

Jeg får ikke slettet videoen nå. Jeg prøvde men redigerknappen er forsvunnet. Men her er mer detaljerte bilder:

20161129_202210.jpg

Etter at jeg stakk hull på boblene for å se om de var luftbobler eller noe annet, så dryssetøyt dette "snøkrystallbommull" aktige stoffet utav dem:

IMG_20161201_163539.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...