Gå til innhold

Plage fastlegen

Anbefalte innlegg

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du tenke deg å plage fastlegen? Kødde på nettet, helt anonym såklart, slik at Politiet ikke kan spore deg opp...

Anonymkode: 37384...998

Nei. Men jeg lurer veldig på hvorfor du i det hele tatt har kommet på tanken. Og du vil tydeligvis ikke svare på hvorfor/om du selv kunne tenke deg å gjøre dette. Trolleri trollera...

Fortsetter under...

2 hours ago, Lillemus said:

Nei. Men jeg lurer veldig på hvorfor du i det hele tatt har kommet på tanken. Og du vil tydeligvis ikke svare på hvorfor/om du selv kunne tenke deg å gjøre dette. Trolleri trollera...

Lystbetont?

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du tenke deg å plage fastlegen? Kødde på nettet, helt anonym såklart, slik at Politiet ikke kan spore deg opp...

Kunne virkelig ikke falle meg inn.

Skulle jeg føle det minste behov for å plage min fastlege (lite tenkelig) ville jeg byttet fastlege.

Annonse

1 minute ago, AnonymBruker said:

Du kan ikke gjøre noe med at han er godt likt. Bytt fastlege om du ikke føler deg respektert.

Anonymkode: ddd98...a06

Jeg liker ikke de som smisker for den respekterte delen av samfunnet. De er falske og hyklerske og fortjener å bli dratt ned i søla.

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke de som smisker for den respekterte delen av samfunnet. De er falske og hyklerske og fortjener å bli dratt ned i søla.

Jeg hadde ikke respektert noen som mente jeg fortjente å bli dratt ned i søla.

20 minutes ago, Trine said:

Jeg hadde ikke respektert noen som mente jeg fortjente å bli dratt ned i søla.

Hva så? En lege skal gjøre jobben sin uansett. Og jeg heller har ikke fortalt ham hva jeg mener. Men når en lege som hever 1,5 millioner per år ikke gjør noe annet enn å skrive i papirene at noe er gjort (som det ikke er), så fortjener vedkommende å bli dratt ned i søla.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva så? En lege skal gjøre jobben sin uansett. Og jeg heller har ikke fortalt ham hva jeg mener. Men når en lege som hever 1,5 millioner per år ikke gjør noe annet enn å skrive i papirene at noe er gjort (som det ikke er), så fortjener vedkommende å bli dratt ned i søla.

Ellerså kan du forklare legen problemet, at hen skriver at ting har blitt gjort når de ikke har det, ev. bytte fastlege.

Annonse

22 minutes ago, AnonymBruker said:

Hva så? En lege skal gjøre jobben sin uansett. Og jeg heller har ikke fortalt ham hva jeg mener. Men når en lege som hever 1,5 millioner per år ikke gjør noe annet enn å skrive i papirene at noe er gjort (som det ikke er),

Da bør det klages Fylkeslegen.

Anonymkode: 4793d...caa

De er med på det alle sammen. Da jeg var hos fastlegen for å søke på DPS, så signerte DPS avslaget samme dag. Det hjelper ikke å bytte til han andre, for de jobber på samme kontor. Det er merkelig at man plutselig blir gitt opp helt av systemet, at de bare begynner å drite i en. 10 år på DPS, antipsykotika, uføretrygd (med ung ufør). Så dette. Det er ikke noe å gjøre med, en må bare gjøre det beste ut av hverdagen. Jeg kommer selvsagt ikke til å "plage" fastlegen via darknet, men lysten er stor til tider, det samme med de jævlene som jobber på DPS. Noen av de kjerringene der er også helt udugelige. Men, dette spiller liten rolle.

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er med på det alle sammen. Da jeg var hos fastlegen for å søke på DPS, så signerte DPS avslaget samme dag. Det hjelper ikke å bytte til han andre, for de jobber på samme kontor. Det er merkelig at man plutselig blir gitt opp helt av systemet, at de bare begynner å drite i en. 10 år på DPS, antipsykotika, uføretrygd (med ung ufør). Så dette. Det er ikke noe å gjøre med, en må bare gjøre det beste ut av hverdagen. Jeg kommer selvsagt ikke til å "plage" fastlegen via darknet, men lysten er stor til tider, det samme med de jævlene som jobber på DPS. Noen av de kjerringene der er også helt udugelige. Men, dette spiller liten rolle.

Når det er noe galt med alle andre så bør man begynne å tenke hvem det egentlig er noe galt med.

32 minutes ago, Trine said:

Når det er noe galt med alle andre så bør man begynne å tenke hvem det egentlig er noe galt med.

Jeg sier ikke at det er noe galt med alle andre. Min tidligere behandler (pensjonert) hadde ikke vært enig i denne behandlingen. Det jobber også flere på DPS enn sjefene. Når man argumenterer mot ting motparten aldri har sagt eller ment, bør en begynne å tenke over hvorvidt man har noen egentlig argumenter eller ikke.

Svarer som mange her; er du ikke fornøyd med fastlegen og/eller legekontoret ditt bør du bytte, også behandlingsted på DPS. Du må ikke legge alle fastleger og behandlingssteder under samme kam. Anbefaler deg til å komme til noen som ikke gir deg opp. Start på nytt. Gjør noe med det. 

Jeg har hatt min fastlege i 14 år og han er fortsatt like bra for meg. Tar meg på alvor og gjør det han skal. Jeg sendte et brev til min fastlege og to dager etterpå hadde han mottatt det, satt meg opp på time i juleferien for da kommer jeg hjem til mitt hjemsted. I tillegg hadde han ringt min tidligere behandler på VOP og sendt en kopi av brevet jeg skrev. Dette ble gjort, bare på noen timer. 

Anonymkode: 788af...e89

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Svarer som mange her; er du ikke fornøyd med fastlegen og/eller legekontoret ditt bør du bytte, også behandlingsted på DPS. Du må ikke legge alle fastleger og behandlingssteder under samme kam. Anbefaler deg til å komme til noen som ikke gir deg opp. Start på nytt. Gjør noe med det. 

Jeg har hatt min fastlege i 14 år og han er fortsatt like bra for meg. Tar meg på alvor og gjør det han skal. Jeg sendte et brev til min fastlege og to dager etterpå hadde han mottatt det, satt meg opp på time i juleferien for da kommer jeg hjem til mitt hjemsted. I tillegg hadde han ringt min tidligere behandler på VOP og sendt en kopi av brevet jeg skrev. Dette ble gjort, bare på noen timer. 

Anonymkode: 788af...e89

Det er ingen alternativer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...