Nicklusheletida Skrevet 7. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2016 22 timer siden, Gargamel skrev: Nå vet jeg *ingenting* om hva menn i 50 årene kan ønske seg, mener det er vel unødvendig å si at jeg liker gadgets. Det kan være vanskelig å kjøpe sånt. Jeg fikk karbon-skistaver et år, og det var stas fordi det er litt mer enn jeg unner meg selv. Han har kanskje alt sånt fra før. Skjorte, slåbrok e.l. er mer personlig enn sengetøy. Jeg fikk noen mansjettknapper en gang som jeg ble veldig glad for. Det er Ikke noe jeg vanligvis bruker, men designet passet så perfekt til meg at jeg måtte begynne å bruke det :-) Tror, det blir skjorte og genser kanskje. Har aldri sett han bruke slåbrok. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/415229-julegave-til-mann-i-50-%C3%A5rene-trenger-hjelp/page/2/#findComment-3738837 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.