Gå til innhold

Når pynter du juletreet og hva slags tre har du?

Når pynter du juletreet og hva slags tre har du?  

9 stemmer

1. 1. Når pynter du juletreet?

• Før 22.12
      0
    • 22.12
      1
    • 23.12
      5
    • 24.12
      0
    • Har ikke juletre, vel
      3
  2. 2. Hva slags juletre har du?

• Gran
      1
    • Edelgran
      2
    • Furu
      0
    • Einebær
      0
    • Bjerk, etc.
      0
    • Plast
      3
    • Har fortsatt ikke juletre, vel
      3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 minutes ago, laban said:

Lille julaften, edelgran eller noe annet som selgeren påstår drysser lite.

"Bjerk, etc." - løvjuletre, liksom?  Det blir jo nakne kvister på denne tiden av året?

Får ta ekstra mye "pynt" da, vel.

Annonse

Jeg har vokst opp med at juletreet pyntes på lille julaften. Men jeg liker å ha juletre ferdig til da og prøver å pynte det dagen før om mulig. Det er ikke alltid det går. Ekte tre er et must. Først og fremst på grunn av av Deilig lukt. Jeg vil helst ha vanlig gran, synes det lukter bedre enn edelgran. 

1 minute ago, morsan said:

Jeg har vokst opp med at juletreet pyntes på lille julaften. Men jeg liker å ha juletre ferdig til da og prøver å pynte det dagen før om mulig. Det er ikke alltid det går. Ekte tre er et must. Først og fremst på grunn av av Deilig lukt. Jeg vil helst ha vanlig gran, synes det lukter bedre enn edelgran. 

Ekte tre er dyrt. Kjøp plasttre på Europris og en kvantumspakke med Wonderbaum.

Jeg pyntet treet for to dager siden. I fjor drysset treet tredje juledag og jeg måtte fjerne det femte juledag, og da gikk jeg sporenstreks til innkjøp av et dyrt kunstig juletre. Og sverget på at det skulle opp noe inn i hampen tidlig neste år, så nå glitrer det fint i stuen;). Jeg bor alene så jeg plager ingen med mine ville innfall...

7 minutter siden, Kanonføde skrev:

Ekte tre er dyrt. Kjøp plasttre på Europris og en kvantumspakke med Wonderbaum.

I forhold til det totale julebudsjettet, er ikke 500 kr (?) for et tre det som tar knekken på økonomien min.

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller gidder du ikke å ha et tre stående inne?

Anonymkode: 17372...dab

Jeg vet jo ikke nå når jeg pynter treet!? Men jeg gjetter på at det blir 22. desember i år. Og selvfølgelig vanlig gran.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...