Gå til innhold

Hva spiser du til dessert på julaften?

Hva spiser du til dessert på julaften?  

13 stemmer

1. 1. Hva spiser du til dessert på julaften?

• Riskrem med jordbærsaus
      3
    • Riskrem med bringebærsaus
      4
    • Karamellpudding
      0
    • Is
      1
    • Multekrem
      4
    • Sjokoladefondant
      0
    • Haugesund-dessert (Dronning Maud fromasj)
      0
    • Sviskekompott med fløte (liddli godt etter den feite ribba, kan jeg tenke meg)
      1

Anbefalte innlegg

Mora mi pleide å finne nok multer på myra ved hytta vår så vi hadde på julaften.  Ingen andre enn hun og jeg visste hvor de var, men jeg tror dattera mi vet det.  Men hun har ikke vært der i høst pga graviditeten så det er svigermora hennes som kommer med multekrem førstedag.

Ex svogeren min hadde multemyrer i Nord-Norge og da fikk vi mange liter hvert år og det var alltid multekrem på julaften.  Ex-svigermora mi pleide å dytte i meg resten når vi var ferdig med middagen.

Fortsetter under...

1 hour ago, Lillemus said:

Anthon Bergh går gjerne unna under og etter pakkeåpningen. :) Beste marsipanen ever!

Nei jeg bare tullet jeg da, syns det er for jævlig dyrt. Kjøp en rull med Odense Ekte Marsipan og en stor Freia Melkesjokolade i stedet. Da får du 600 g marsipansjokolade for 80 kr. Mye mye bedre enn de trønder-pølsene til Nidar.

1 time siden, Kanonføde skrev:

Nei jeg bare tullet jeg da, syns det er for jævlig dyrt. Kjøp en rull med Odense Ekte Marsipan og en stor Freia Melkesjokolade i stedet. Da får du 600 g marsipansjokolade for 80 kr. Mye mye bedre enn de trønder-pølsene til Nidar.

De der vanlig Nidar-pølsene med lys sjokolade er alt for søte for meg,  men de har kommet med noen nye i år. Pakke på 4 stk, koster alt for mye, har mørk sjokolade utenpå litt kraftigere marsipan... Mmmm... De er gode!!! Heldigvis koster de såpass mye at jeg ikke kjøper dem. :D 

2 timer siden, Lillemus skrev:

De der vanlig Nidar-pølsene med lys sjokolade er alt for søte for meg,  men de har kommet med noen nye i år. Pakke på 4 stk, koster alt for mye, har mørk sjokolade utenpå litt kraftigere marsipan... Mmmm... De er gode!!! Heldigvis koster de såpass mye at jeg ikke kjøper dem. :D 

:-)

Jeg har funnet en julemus jeg, ikke for søt, veldig passe, mørk utenpå, og middels kraftig;)

mmm Veldig god, og koster ikke mer enn at jeg spiser julemus både titt og ofte:-)

Akkurat nå, Madelenemie skrev:

:-)

Jeg har funnet en julemus jeg, ikke for søt, veldig passe, mørk utenpå, og middels kraftig;)

mmm Veldig god, og koster ikke mer enn at jeg spiser julemus både titt og ofte:-)

Hvilket merke? Jeg er veldig glad i marsipan og nå har kjæresten fått den årlige kolonialkassen fra jobben og der var et rikt utvalg av bl.a. marsipan. :) 

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Hvilket merke? Jeg er veldig glad i marsipan og nå har kjæresten fått den årlige kolonialkassen fra jobben og der var et rikt utvalg av bl.a. marsipan. :) 

mm,

Må spørre på London .... det var en julemus derfra.

;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...