Gå til innhold

Hva skal jeg kalle dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt fine dager i julen, rolige.

Så er det som om noe voldsomt treffer meg, og jeg blir helt slått ut. Av angst. Redsel. Kramper i hele kroppen. Jeg kommer meg ikke ut av sengen, får ikke spist, føler jeg skal dø.

Det er jo ikke panikkanfall? Det står skrevet at det varer bare noen timer. Jeg har lagt i nesten to døgn...

I går tok jeg Sobril tre ganger. Både 15 og 10 mg. Hjelper så lite, får ikke ro, og klarer ikke å slappe av.

I dag har jeg tatt 15 mg Sobril, er litt rolig nå. Skal prøve å holde ut til I kveld. Da kan jeg ta 20 mg og kanskje få sovet litt.

Har opplevd dette mange ganger de tre siste årene, men vet ikke helt hva jeg skal kalle det. Rett og slett angst?

Noen som kjenner seg igjen? Hva gjør dere? Er det hjelp å få? 

Gjest Kanuttius
Skrevet

Jeg har slike dager og tror det er knyttet opp til angst som jeg har. Noen ganger kan jeg våkne av det, andre ganger er det vonde drømmer som setter det i gang og den tredje er at jeg har sovnet med vonde tanker og ikke klart å sove de av meg. 

Skrevet

Angst, det er nok det...

Har nå kjøpt Valerina Forte, og venter på levering Kava Kava.

håper det kan gi meg litt mer ro i det daglige.

Skrevet

Valerina forte? Er ikke dette kun for meget mild uro? Om ikke Sobril er nok tviler jeg på at et Valerina vil hjelpe.

Skrevet
På 30. desember 2016 den 1.18, Maw87 skrev:

Valerina forte? Er ikke dette kun for meget mild uro? Om ikke Sobril er nok tviler jeg på at et Valerina vil hjelpe.

...... jeg er villig til å prøve alt.

Skrevet
9 timer siden, usikker skrev:

Ja, hvorfor ikke prøve noe annet enn Sobril? Stesolid, Vival.

Skrevet
11 timer siden, usikker skrev:

Brukte valerina dag og valerina natt, det hjalp ingenting. Men vival hjalp. 

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har nå fått resept på Vival. Har lest at det kan hjelpe litt raskere enn eks Sobril...

Kanskje selvmedisineringen på vin/øl kan avta litt nå :-) 

Skrevet
10 timer siden, usikker skrev:

Jeg har nå fått resept på Vival. Har lest at det kan hjelpe litt raskere enn eks Sobril...

Sykepleieren sier at vival og alkohol er samme sak, men det er det jo ikke. Man får ikke alkohol på resept. 

Skrevet
11 timer siden, usikker skrev:

Bare vær forsiktig med bruken så du ikke får et avhengighetsproblem.

• 2 uker senere...
Skrevet

Vival 5 mg virket ikke så godt...

merker bedre virkning (likegyldighet) med Sobril 15 mg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...