zanta Skrevet 2. januar 2017 Skrevet 2. januar 2017 Når kan man starte å prøve få nyttårs barn 40-41 uker? 0 Siter
Stikkelsbær Skrevet 2. januar 2017 Skrevet 2. januar 2017 De fleste barn vil nok foretrekke å ikke være nyttårsbarn. De fleste barn jeg vet om vil være "eldst i klassen" og dermed blir født tidlig på året. Nyttårsbarn er bare gøy for foreldre, tror jeg. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 2. januar 2017 Skrevet 2. januar 2017 Det sier seg vel selv om man regner med full klaff på første forsøk og fødsel nøyaktig til termin: 1. januar - 40 uker = uke 13, dermed vil befruktning skje ca. uke 15, 2017, dvs. ca. 10. april, så vidt jeg kan forstå. Men dessverre er det neppe tilstrekkelig med matematikk. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 2. januar 2017 Skrevet 2. januar 2017 Stikkelsbær skrev (På 2.1.2017 den 12.04): De fleste barn vil nok foretrekke å ikke være nyttårsbarn. De fleste barn jeg vet om vil være "eldst i klassen" og dermed blir født tidlig på året. Nyttårsbarn er bare gøy for foreldre, tror jeg. Ekspander Nyttårsbarn er født 1. januar, og nettopp eldst i klassen, i den grad det har noe å si. 0 Siter
Stikkelsbær Skrevet 2. januar 2017 Skrevet 2. januar 2017 Xtra skrev (På 2.1.2017 den 12.08): Nyttårsbarn er født 1. januar, og nettopp eldst i klassen, i den grad det har noe å si. Ekspander Ha-ha...ja det har du selvfølgelig rett i! Jeg tenkte nyttårsaften-barn, men det er det vel ikke noe som heter engang 0 Siter
laban Skrevet 2. januar 2017 Skrevet 2. januar 2017 Stikkelsbær skrev (På 2.1.2017 den 12.12): Ha-ha...ja det har du selvfølgelig rett i! Jeg tenkte nyttårsaften-barn, men det er det vel ikke noe som heter engang Ekspander Det er fort gjort å ende opp med nyttårsaften-barn hvis man går inn for å få nyttårsbarn. Jeg kjenner opptil flere desember"barn" som skulle vært født på den andre siden av årsskiftet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.