Gå til innhold

Kjører du på jobb etter en natt uten søvn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært så mye snakk om at man ikke skal kjøre når man har tatt sovemedisin.

Men hva gjør dere når dere ikke har fått sove eller har sovet veldig lite?

Ikke alle steder det er like enkelt med bussforbindelser.

Anonymkode: 54c86...d04

Gjest Maggie55
Skrevet

Det må være et helt forferdelig vanskelig dilemma nå som det er så få mennesker i reserve på arbeidsplasser og kanskje ingen å sette inn

Ville spurt legen her hvis jeg hadde mulighet

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har vært så mye snakk om at man ikke skal kjøre når man har tatt sovemedisin.

er vel ingen lov som forbyr deg å kjøre pga søvnmangel. Folk som jobber nattevakter tar gjerne bilen hjem om morgenen :). Men de må være ekstra obs.( åpent vindu, kjøre til side og gå ut litt osv). Kommer jo litt an på hvor lang vei man har til evt jobb eller hvor trafikkert det er osv. Det hevdes at virkningen av søvnmangel kan sammenlignes med promille. 

Det viktigste er vel å gjøre noe med søvnproblemet. Finnes ikke det noe som er ute av systemet før du setter deg bak rattet ? 

Anonymkode: f5e27...b6f

Skrevet

Det har jeg gjort mange ganger. Flaks at det har gått bra hver gang. Tror jeg hadde vært tryggere i trafikken med både piller og alkohol i blodet.

Skrevet

Jeg kjører ikke hvis jeg har en blank natt. iallefall ikke på ettermiddagen.

Anonymkode: 6bb0d...f6f

Skrevet
På 25.1.2017 den 14.51, AnonymBruker skrev:

Jeg kjører ikke hvis jeg har en blank natt. iallefall ikke på ettermiddagen.

Anonymkode: 6bb0d...f6f

Hva ville du da gjøre hvis du skulle ha små barn i barnehagen og lang reise til jobb?

Skrevet
På ‎25‎.‎01‎.‎2017 den 2.08, AnonymBruker skrev:

Jeg tåler greit å være en natt uten søvn, så jeg kjører bil så fremt jeg ikke føler meg søvnig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...