Gå til innhold

manisk og greide ikke spise

Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg var skikkelig manisk for 4 år siden så greide jeg ikke å spise. Jeg kunne dra på restaurant og kjøpe biff, uten å få ned en bit. Gikk ned 7 kg på to mnd. Kunne verken sove eller spise. Flere som har opplevd dette? Mamma sa at eneste gang hun greide slanke seg var da hun var manisk....

Skrevet (endret)
6 timer siden, kovakova skrev:

da jeg var skikkelig manisk for 4 år siden så greide jeg ikke å spise. Jeg kunne dra på restaurant og kjøpe biff, uten å få ned en bit. Gikk ned 7 kg på to mnd. Kunne verken sove eller spise. Flere som har opplevd dette? Mamma sa at eneste gang hun greide slanke seg var da hun var manisk....

Tror jeg var psykotisk  i et år eller hadde kundalini reisning,spiste ikke på et år. Drakk bare kaffe og røykte,måtte holde meg fast når jeg skulle gå og krype opp trapper. Hadde noe å gå på men gikk ned flere titalls kilo, var avmagret. Vondt å sitte å ligge pga var bare et skjelett, har aldri hatt det sånn etterpå. Har vært dårlig, men ikke som da. Jeg tenker når man slutter å spise er det skikkelig ille, og man kan dø. Husker en venninne sa "Snart blir du tvangsforet". Men det skjedde ikke, men ble innlagt...ikke på dps. Der var jeg fem dager og de ville ha meg lenger, men samboeren ville ha meg hjem. Og jeg ville ikke at psykiateren skulle undersøke meg,visste det var gale. Men fem dager med omsorg og det at de tok i meg, strøk meg på ryggen...sa de ville hjelpe osv. Det reddet meg, jeg begynte å spise igjen. Fikk litt mer krefter når jeg begynte å spise :) 

Må bare si at det året var jeg ikke tilstedet for ungene, men de var så små. Lå jo og observerte at de lekte, men jeg var ikke der. Var en hele annen plass. Det er det verste året i mitt liv, sånn vil jeg aldri bli igjen. Tror ikke jeg blir det heller, det var en prøvelse og jeg overlevde. Ikke meningen å kuppe tråden, fikk bare så lyst å fortelle det. At når man slutter å spise er det fare på ferde. 

Endret av stjernestøv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...