AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 Skrevet 29. januar 2017 Hvorfor blir man fysisk og psykisk "ødelagt" av å jobbe natt? Er det fordi man ikke tåler det i så fall? Anonymkode: be3b2...d08 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. januar 2017 Skrevet 29. januar 2017 Det er ikke nattjobbingen som ødelegger en, det er den påførte døgnrytmeforstyrrelsen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 Skrevet 29. januar 2017 Jobbet nattevakter i 20 år. jeg jobbet med akutt syke og hadde calling på meg. Jeg gikk i konstant alarmberedskap. Hodet og kroppen reagerte anderledes på natt. Man opplever ting på en annen måte. Man jobber imot en kropp som helst vil hvile.og bruker mye krefter på å være skjerpet. .Man må sjekke seg selv mer og har denne frykten for å gå glipp av ting fordi man kjenner seg sløv... jeg hadde en psykisk sårbarhet som ble forsterket av selve nattjobbingen. så kommer søvnforstyrrelse i tillegg. Jeg ble psyk av nattevakter. Anonymkode: 33fdb...4c8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.