Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt mani med psykose noen ganger. Jeg bruker litium, abilify og fontex. Med veldig godt resultat!

Men nå skal jeg på treningsreise og flyet drar idag. Men jeg har ikke fått sovet et sekund, og har merket at jeg er veldig......sorry meg, kåt....og jeg klarer liksom ikke gå, men må løpe fra sted til sted.

Jeg kan vel ikke bli manisk på mine medisiner? Jeg har prøvd å sende e-resept til legesenteret for å få vallergan og imovane, for å forebygge mani og håper de vil gi meg det før jeg reiser i det minste. Bør jeg prøve ta zyprexa noen dager?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, hvis du ikke får sove bør du ta Zyprexa. Sørg for å få sove minst 6 timer per natt.

Kanskje du skal droppe Fontex noen dager.

Du er ikke hypokonder. Du er fornuftig :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...