Gå til innhold

Sedix mot uro og søvnløshet

Anbefalte innlegg

Med en ny natt med uro og søvnløshet, der alle virksomme legemidler er forbudt sammen med bilkjøring, hørtes dette ut som et vidundermiddel for meg. Men det er vel for godt til å være sant.

Jeg bruker lithium og levaxin. Lurer på om jeg da kan førsøke dette?

Anonymkode: 2fcec...4a2

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/416787-sedix-mot-uro-og-s%C3%B8vnl%C3%B8shet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det koster deg 200 kr og en tur til apoteket å prøve og det er helt ufarlig. Funker det, så er det bra. Funker det ikke, så har du tapt 200 kr. Men du har sikkert rotet bort 200 kr på mer håpløse ting enn det i løpet av livet :-)

Endret av issomethingwrong
40 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Det koster deg 200 kr og en tur til apoteket å prøve og det er helt ufarlig. Funker det, så er det bra. Funker det ikke, så har du tapt 200 kr. Men du har sikkert rotet bort 200 kr på mer håpløse ting enn det i løpet av livet :-)

Jeg har forstått at man skal være litt forsiktig med å blande naturpreparater og legemidler. Spesielt lithium.

På ‎09‎.‎02‎.‎2017 den 0.40, AnonymBruker skrev:

Med en ny natt med uro og søvnløshet, der alle virksomme legemidler er forbudt sammen med bilkjøring, hørtes dette ut som et vidundermiddel for meg. Men det er vel for godt til å være sant.

Jeg bruker lithium og levaxin. Lurer på om jeg da kan førsøke dette?

Jeg har prøvd det i dag og har følt meg litt roligere faktisk. Har tatt fire tabletter. Litt trøttere og litt roligere. Det kan være en tilfeldighet, får se etter hvert.

Anonymkode: 39e8b...c96

• 1 måned senere...

Annonse

Har vært plaget med mye uro rett før jeg sovner. Legen har prøvd med forskjellige tabletter, men disse ga jeg fort opp av grunner som ikke er noe tema her. Etter en periode med mye uro så prøvde jeg disse Sedix tablettene. har tatt 2 stk. et par timer før sengetid de siste fire netter og de fikk meg over dette  innsovnings perioden. ingen uro og sovet godt. Kanskje litt tidlig å si, men opp til nå har de fungert for meg.

AnonymBruker

Langvarig bruk av naturlegemidler kan potensielt skade de samme tarmtottene som brukes til å ta opp livsviktige medisiner. Jeg nevner det mere som i en bisetning siden du bruker Levaxin og har hatt en kamp med sykehuset pga det. 

Hvis du finner noe som virker (Eller ikke) så anbefaler jeg at du tar det opp med en endokrinolog. Levaxin kan gjøre deg våken for lenge hvis den er feildosert for deg og du kan og bli for trett for tidlig  (når mannen min sovnet før 21 på kvelden må han gjerne justere dosen opp eller redusere stress/arbeidsmengde).

Anonymkode: 6a2e0...dc3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...