Gå til innhold

Hva er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde faktisk i min ungdom en annen jente inni meg, hun sa hun skulle overta kroppen min...alt. Da skulle alt bli så bra, jeg skulle bli henne. Hva var dette? Identitetsforstyrrelse? Hun hadde et navn også, hun var med meg. Men kan ikke si hun er der nå, eller er hun der inne?

Skrevet
15 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg hadde faktisk i min ungdom en annen jente inni meg, hun sa hun skulle overta kroppen min...alt. Da skulle alt bli så bra, jeg skulle bli henne. Hva var dette? Identitetsforstyrrelse? Hun hadde et navn også, hun var med meg. Men kan ikke si hun er der nå, eller er hun der inne?

Vanskelig å svare på dette . Kanskje du ikke hadde så enkel barndom . At ting ble så tøfft at en måte å overleve på var å bli en annen på en måte ... Virkeligheten kan noen ganget bli så smertefull at man ikke klarer å være til stede i livet. Da jeg opplevde overgrep som ung jente levde jeg liksom litt på siden av meg selve. Som om det hadde skjedd med noen andre . 

Hvis det er en jente inne i deg så er det bare stjernestøv . Kanskje en som trenger trøst og omsorg. Eller kanskje en liten jente som ikke fikk være seg selv  og leve ut det livet hun var skapt for å leve. ? 

Anonymkode: 5525d...fe9

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å svare på dette . Kanskje du ikke hadde så enkel barndom . At ting ble så tøfft at en måte å overleve på var å bli en annen på en måte ... Virkeligheten kan noen ganget bli så smertefull at man ikke klarer å være til stede i livet. Da jeg opplevde overgrep som ung jente levde jeg liksom litt på siden av meg selve. Som om det hadde skjedd med noen andre . 

Hvis det er en jente inne i deg så er det bare stjernestøv . Kanskje en som trenger trøst og omsorg. Eller kanskje en liten jente som ikke fikk være seg selv  og leve ut det livet hun var skapt for å leve. ? 

Anonymkode: 5525d...fe9

Ja det kan jo være en annen tok over når ting ble for vanskelig, det var vanskelig. Hun var jo den sterke og jeg den svake, det var ikke noe hun ikke taklet. 

Nei den lille jenta i meg fikk ikke være seg selv, og det var ensomt å være meg for jeg var jo så rar. Aldri følt meg som andre mennesker/barn. 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det kan jo være en annen tok over når ting ble for vanskelig, det var vanskelig. Hun var jo den sterke og jeg den svake, det var ikke noe hun ikke taklet. 

Nei den lille jenta i meg fikk ikke være seg selv, og det var ensomt å være meg for jeg var jo så rar. Aldri følt meg som andre mennesker/barn. 

Skulle ønske jeg var der og fikk gitt denne lille ensomme jenta en klem. :).

Skrevet
6 minutter siden, Anne 47 år skrev:

Skulle ønske jeg var der og fikk gitt denne lille ensomme jenta en klem. :).

Å tusen takk :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...