AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 Skrevet 18. februar 2017 Jeg orker det ikke lenger. Vet ikke hva jeg gjør snart. Både gode og vonde følelser kan bli veldig intense. Kan komme uten årsak. Men det er de vonde jeg ikke holder ut lenger. Anonymkode: daa92...37a 0 Siter
frosken Skrevet 19. februar 2017 Skrevet 19. februar 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg orker det ikke lenger. Vet ikke hva jeg gjør snart. Både gode og vonde følelser kan bli veldig intense. Kan komme uten årsak. Men det er de vonde jeg ikke holder ut lenger. Anonymkode: daa92...37a Intense følelser roer seg av seg selv - så cluet er å ikke gjøre ting som forverrer situasjonen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 Skrevet 19. februar 2017 4 timer siden, frosken skrev: Intense følelser roer seg av seg selv - så cluet er å ikke gjøre ting som forverrer situasjonen. De er som rier. Slipper litt taket før neste setter inn. Anonymkode: daa92...37a 0 Siter
Underbar Skrevet 19. februar 2017 Skrevet 19. februar 2017 5 timer siden, frosken skrev: Intense følelser roer seg av seg selv - så cluet er å ikke gjøre ting som forverrer situasjonen. Så enkelt, men likevel grusomt vanskelig når depressive følelser er på sitt mest intense. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 19. februar 2017 Skrevet 19. februar 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg orker det ikke lenger. Vet ikke hva jeg gjør snart. Både gode og vonde følelser kan bli veldig intense. Kan komme uten årsak. Men det er de vonde jeg ikke holder ut lenger. Anonymkode: daa92...37a Jeg har begynt å gå inn i følelsen,la det koke,la det være intenst, få det frem. Da pleier det å roe seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.