Gå til innhold

Intense følelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg orker det ikke lenger. Vet ikke hva jeg gjør snart. Både gode og vonde følelser kan bli veldig intense. Kan komme uten årsak. Men det er de vonde jeg ikke holder ut lenger. 

Anonymkode: daa92...37a

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg orker det ikke lenger. Vet ikke hva jeg gjør snart. Både gode og vonde følelser kan bli veldig intense. Kan komme uten årsak. Men det er de vonde jeg ikke holder ut lenger. 

Intense følelser roer seg av seg selv - så cluet er å ikke gjøre ting som forverrer situasjonen.

Skrevet
4 timer siden, frosken skrev:

Intense følelser roer seg av seg selv - så cluet er å ikke gjøre ting som forverrer situasjonen.

De er som rier. Slipper litt taket før neste setter inn. 

Skrevet
5 timer siden, frosken skrev:

Så enkelt, men likevel grusomt vanskelig når depressive følelser er på sitt mest intense.

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har begynt å gå inn i følelsen,la det koke,la det være intenst, få det frem. Da pleier det å roe seg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...