Blomsterfluen Skrevet 19. februar 2017 Skrevet 19. februar 2017 jeg tenker ofte at når jeg ler og eller håner folk på videoer, så kan det bli fanget opp av youtubebrukere/youtubevakter og eller politiet. er det sån at youtube folka kan høre meg når jeg sier stygge tink til noen s gjør teite ting på youtubefilmer, uten at jeg kommenterer noe der? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 Skrevet 19. februar 2017 Hva tenker du egentlig svaret blir?. Er det tvang som trenger forsikring på noe du egentlig vet er tull? . Kan ligne på noe jeg kunne ha spurt om , jeg har OCD ... Anonymkode: 72061...33c 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 19. februar 2017 Forfatter Skrevet 19. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker du egentlig svaret blir?. Er det tvang som trenger forsikring på noe du egentlig vet er tull? . Kan ligne på noe jeg kunne ha spurt om , jeg har OCD ... Anonymkode: 72061...33c jeg ønsker bare å vite om det kan være sant, jeg vet ikke om det er ekte eller ikke. for meg er det ikke bare tull, for vi lever jo i teknologiens tidsalder på en måte, teknologi har kommet langt. dette spørsmålet har ikke noe med at jeg må det pga tvangstanker, det er bare noe jeg har lurt på lenge. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 Skrevet 19. februar 2017 13 minutter siden, Blomsterfluen skrev: jeg ønsker bare å vite om det kan være sant, jeg vet ikke om det er ekte eller ikke. for meg er det ikke bare tull, for vi lever jo i teknologiens tidsalder på en måte, teknologi har kommet langt. dette spørsmålet har ikke noe med at jeg må det pga tvangstanker, det er bare noe jeg har lurt på lenge. Helt greit. Ikke meningen å såre deg . Jeg snakker litt om egne tullete tanker. Feks er jeg alltid redd for at NHD og adm skal finne ut hvem jeg er og " ta" meg når jeg skriver her på dol. Selv om jeg er anonym. Jeg har dessverre ikke god nok kunnskap ang dette spørsmålet ditt. Håper du får svar. Anonymkode: 72061...33c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2017 Skrevet 19. februar 2017 Nei, det kan de ikke. Prøv å still deg dette spørsmålet når slike tanker kommer: Hva slags interesse skulle folk ha av det du tenker og gjør, en helt uviktig norsk innbygger? (som de fleste av oss): Anonymkode: 26be5...289 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.