Gå til innhold

sterk og intens klarsynthet om sykdom (som var helt korrekt)

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

jeg var på besøk med mamma stepappa og stebroren hos stebesteforeldrene mine, og da vi satt å såg på tegnefilm og stebroren som ikke var eldre enn i 3 års alderen, lekte seg med lego forran tv og låg på rygg. han hadde guttebunad på seg så det må ha vært 17 mai. jeg fikk en intens rivende følelse i hele kroppen der, som fikk meg til å løpe bort hver gang stebroren lagde hostelyd eller lage annerledels ansiktsuttrykk, i fryjt for å bli kastet opp på. jeg følte nemlig at han kom til å få spysyken ganske snart. dagen etter, fikk han spysyken så til de grader. en annen gang da han var med oss til disse stebesteforeldrene, var han forkjølet og dralk masse saft. jeg måtte motvillig gå å tisse på do, fordi jeg trodde han kunne spy så jeg prøvde å vente med doen, men så måtte dumme meg gå alikevel. da jeg kom ut, hadde mamma tatt med stebroren i 2 års alderen pg bært ham bort til dodøra mens han spydde ut saften på hele gulvet så jeg med offentlig spyskrekk måtte trokke lange steg over stien av rød saftspy. han fikk balje og spydde i den i flere minutter og jeg sa huff for det var så ekkelt. avogtil så virker det som at noe inni meg vet hva som vil skje, men jeg er avpgtil dum å ikke hører på dem, for ofte er det bare falsk alarm.

har dere det også sånt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...