AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 Skrevet 20. februar 2017 Finnes det andre muligheter enn AD for å få bli kvitt tankekjør? Mitt største problem er et konstant tankekjør, som igjen gjør at den indre uroen øker, også baller det på seg mer og mer etter hvert. På det verste så har det blitt så ille at selvmordstanker/selvmordsplaner har kommet. Bruker 150 mg Efexor nå og har så og si blitt helt kvitt tankekjøret, men har et ønske om å finne andre måter å takle det på. Anonymkode: abdb6...6cf 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. februar 2017 Skrevet 20. februar 2017 Hva er bakgrunnen for tankekjøret? Har du fått en diagnose? 0 Siter
ISW Skrevet 20. februar 2017 Skrevet 20. februar 2017 (endret) Hvis du greier å bli kvitt tankekjør med bare en lav dose AD, så stick to it for life! Lite vits å slutte og bli verre bare fordi du ikke liker medisiner, tenker jeg Endret 20. februar 2017 av issomethingwrong 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 Skrevet 20. februar 2017 1 time siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Hva er bakgrunnen for tankekjøret? Har du fått en diagnose? PTSD Anonymkode: abdb6...6cf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 Skrevet 20. februar 2017 1 time siden, issomethingwrong skrev: Hvis du greier å bli kvitt tankekjør med bare en lav dose AD, så stick to it for life! Lite vits å slutte og bli verre bare fordi du ikke liker medisiner, tenker jeg Etter at jeg begynte på Efexor så sover jeg så dårlig pga. mareritt og i tillegg har jeg begynt å skjelve på hendene. Anonymkode: abdb6...6cf 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.