Gå til innhold

NHD eller andre. AD og tankekjør.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det andre muligheter enn AD for å få bli kvitt tankekjør?

Mitt største problem er et konstant tankekjør, som igjen gjør at den indre uroen øker, også baller det på seg mer og mer etter hvert. På det verste så har det blitt så ille at selvmordstanker/selvmordsplaner har kommet. Bruker 150 mg Efexor nå og har så og si blitt helt kvitt tankekjøret, men har et ønske om å finne andre måter å takle det på.

Anonymkode: abdb6...6cf

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hva er bakgrunnen for tankekjøret? Har du fått en diagnose?

Skrevet (endret)

Hvis du greier å bli kvitt tankekjør med bare en lav dose AD, så stick to it for life!

Lite vits å slutte og bli verre bare fordi du ikke liker medisiner, tenker jeg

Endret av issomethingwrong
Skrevet
1 time siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Hva er bakgrunnen for tankekjøret? Har du fått en diagnose?

PTSD

Skrevet
1 time siden, issomethingwrong skrev:

Hvis du greier å bli kvitt tankekjør med bare en lav dose AD, så stick to it for life!

Lite vits å slutte og bli verre bare fordi du ikke liker medisiner, tenker jeg

Etter at jeg begynte på Efexor så sover jeg så dårlig pga. mareritt og i tillegg har jeg begynt å skjelve på hendene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...