swingstang Skrevet 21. februar 2017 Skrevet 21. februar 2017 Da jeg var barn var jeg redd for å sovne om kvelden fordi jeg var redd for ikke å våkne igjen. Nå når jeg er voksen så håper jeg noen ganger at jeg ikke våkner igjen. Rart som ting snur. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 Skrevet 21. februar 2017 Høres helt "hallesbyisk" ut Det er ting ingen kan overskue føler nå jeg Men jeg har erfart at man bør prøve å se litt på de muligheter man kanskje faktisk har innenfor egne økonomiske utsikter selvsagt Grunnen til at man er engstelig er ofte synes jeg er at ting kan alltid bli værre men man er jo der selv og kan gjøre aktive valg innenfor de til enhver tid muligheter Det å sove kan være på samme måte som at man aldri skal legge seg å sove på oppadstigende rus Men jeg tar avstand fra all skadelig rus Anonymkode: 313f7...530 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 22. februar 2017 Skrevet 22. februar 2017 Vi synes det er så kaldt i dag at vi går under dyna igjen 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 Skrevet 22. februar 2017 Når livet er vanskelig er det lett å tenke at man ikke har lyst til å våkne noen ganger. Hadde ofte sånne tanker før jeg fikk det bedre psykisk. Anonymkode: 62aba...baa 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.