Gå til innhold

Å våkne eller ikke våkne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var barn var jeg redd for å sovne om kvelden fordi jeg var redd for ikke å våkne igjen.

Nå når jeg er voksen så håper jeg noen ganger at jeg ikke våkner igjen.

Rart som ting snur.:wacko:

Skrevet

Høres helt "hallesbyisk" ut 

Det er ting ingen kan overskue  føler nå jeg

Men jeg har erfart at man bør prøve å se litt på de muligheter man kanskje faktisk har innenfor egne økonomiske utsikter selvsagt

Grunnen til at man er engstelig er ofte synes jeg er at ting kan alltid bli værre men man er jo der selv og kan gjøre aktive valg innenfor de til enhver tid muligheter

Det å sove kan være på samme måte som at man aldri skal legge seg å sove på oppadstigende rus

Men jeg tar avstand fra all skadelig rus

Anonymkode: 313f7...530

Gjest Maggie55
Skrevet

Vi synes det er så kaldt i dag at vi går under dyna igjen

Skrevet

Når livet er vanskelig er det lett å tenke at man ikke har lyst til å våkne noen ganger. Hadde ofte sånne tanker før jeg fikk det bedre psykisk.

Anonymkode: 62aba...baa

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...