Gå til innhold

Hvordan ville dere ha løst dette ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter går i en spesialklasse. Alle i klassen har en diagnose . Ulike grader av psykisk utviklingshemmet . Selv om jeg har en datter med denne diagnosen føler jeg meg spesiellt utrygg  i møte med denne gruppen. 

Skal feire min datter sin bursdag og jeg har angstanfall. Vi har invitert klassen og jeg blir dårligere psykisk for hver dag det nærmer seg. Er redd jeg kommer til å trekke meg.  Dette med bursdagsbesøk har vært en utfordring for  meg  i mange år. Jeg har fire barn så det har blitt en del feiringer. 

Har GAD og OCD.

Hvordan ville dere ha løst dette ? 

Anonymkode: de54c...acd

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ville begrenset besøkende til kun å omfatte de aller nærmeste venninner.

Skrevet

Takk for råd. Man føler seg gjerne som dårlig mor når man ikke gjør som alle andre.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for råd. Man føler seg gjerne som dårlig mor når man ikke gjør som alle andre.

Det er vel også en litt mer krevende gruppe å ha i et storselskap enn "alle andre".

Skrevet

Absolutt.. :)

Gjest Maggie55
Skrevet

Ville tatt dem med på McDonald men jeg er litt gæren sjøl

Jeg har heller ikke selv barn men har erfart veldig sterkt at det er ingenting som gjentar seg i livet det bare virker sånn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...