AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 Skrevet 22. februar 2017 Min datter går i en spesialklasse. Alle i klassen har en diagnose . Ulike grader av psykisk utviklingshemmet . Selv om jeg har en datter med denne diagnosen føler jeg meg spesiellt utrygg i møte med denne gruppen. Skal feire min datter sin bursdag og jeg har angstanfall. Vi har invitert klassen og jeg blir dårligere psykisk for hver dag det nærmer seg. Er redd jeg kommer til å trekke meg. Dette med bursdagsbesøk har vært en utfordring for meg i mange år. Jeg har fire barn så det har blitt en del feiringer. Har GAD og OCD. Hvordan ville dere ha løst dette ? Anonymkode: de54c...acd 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. februar 2017 Skrevet 22. februar 2017 Ville begrenset besøkende til kun å omfatte de aller nærmeste venninner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 Skrevet 22. februar 2017 Takk for råd. Man føler seg gjerne som dårlig mor når man ikke gjør som alle andre. Anonymkode: de54c...acd 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. februar 2017 Skrevet 22. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for råd. Man føler seg gjerne som dårlig mor når man ikke gjør som alle andre. Anonymkode: de54c...acd Det er vel også en litt mer krevende gruppe å ha i et storselskap enn "alle andre". 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 Skrevet 22. februar 2017 Absolutt.. . Anonymkode: de54c...acd 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 22. februar 2017 Skrevet 22. februar 2017 Ville tatt dem med på McDonald men jeg er litt gæren sjøl Jeg har heller ikke selv barn men har erfart veldig sterkt at det er ingenting som gjentar seg i livet det bare virker sånn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.