Gå til innhold

Bekymret.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så bekymret nå, og da trøstespiser jeg. Vet ikke hva jeg kan gjøre, ungene er jo voksne. Men min apergersønn ringer meg endel, og må si jeg er bekymret nå. Er det bare å overlate alt til systemet? Men jeg kan jo ringe dem, men da får han vel vite det? 

Skrevet

Det er bare så mye nå fra alle kanter. 

Skrevet
42 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg er så bekymret nå, og da trøstespiser jeg. Vet ikke hva jeg kan gjøre, ungene er jo voksne. Men min apergersønn ringer meg endel, og må si jeg er bekymret nå.

Er det han som skal bli far?

Anonymkode: be9fb...e50

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det han som skal bli far?

Anonymkode: be9fb...e50

Ja. Vil ikke utdype så mye her nå, men det er mye rart på gang som stresser han opp. 

Skrevet
48 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja. Vil ikke utdype så mye her nå, men det er mye rart på gang som stresser han opp. 

Har han en kontaktperson? Får han hjelp/oppfølging noe sted? 

1 time siden, stjernestøv skrev:

Er det bare å overlate alt til systemet? Men jeg kan jo ringe dem, men da får han vel vite det? 

Jeg vet ikke hvem du mener med systemet. Om du ønsker å kontakte hjelpeapparatet så må du bare gjøre det, men si ifra til din sønn først og spør ham om det er ok at du ringer, eller om han evt ønsker å gjøre det selv.

Skrevet
3 minutter siden, XbellaX skrev:

Har han en kontaktperson? Får han hjelp/oppfølging noe sted? 

Jeg vet ikke hvem du mener med systemet. Om du ønsker å kontakte hjelpeapparatet så må du bare gjøre det, men si ifra til din sønn først og spør ham om det er ok at du ringer, eller om han evt ønsker å gjøre det selv.

Han har en kontakt på dagsenteret, han har fått time hos psykiater neste fredag og da skal denne kontakten være med. Var til lege i dag men ble ikke sykemelding, skal igjen til lege på tirsdag. Kjæresten var med han, hun kunne vel ha snakket for han? Han er ikke flink til å snakke for seg, er jo derfor jeg alltid har vært med han. Han snakker til meg. 

Tenkte på å ringe kontakten på dagsenteret, tror han trenger følge på tirsdag til legen. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Han har en kontakt på dagsenteret, han har fått time hos psykiater neste fredag og da skal denne kontakten være med. Var til lege i dag men ble ikke sykemelding, skal igjen til lege på tirsdag. Kjæresten var med han, hun kunne vel ha snakket for han? Han er ikke flink til å snakke for seg, er jo derfor jeg alltid har vært med han. Han snakker til meg. 

Tenkte på å ringe kontakten på dagsenteret, tror han trenger følge på tirsdag til legen. 

"Kjæresten var med han, hun kunne vel ha snakket for han?"- Ikke sikkert hun tenkte på det/ eller at han ikke hadde sagt så mye til henne? Jeg aner ikke, spør henne så finner dere ut av det sammen.

Det kan se ut til at du har rett og at han trenger hjelp hos legen, men kan du ikke bare sende ham en melding og gi beskjed at du ringer kontakten på dagsenteret fordi du er bekymret?

Skrevet
1 minutt siden, XbellaX skrev:

"Kjæresten var med han, hun kunne vel ha snakket for han?"- Ikke sikkert hun tenkte på det/ eller at han ikke hadde sagt så mye til henne? Jeg aner ikke, spør henne så finner dere ut av det sammen.

Det kan se ut til at du har rett og at han trenger hjelp hos legen, men kan du ikke bare sende ham en melding og gi beskjed at du ringer kontakten på dagsenteret fordi du er bekymret?

Hun undervurderer han, jeg har tro på han. 

Jo kan jo gjøre det. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Hun undervurderer han, jeg har tro på han. 

Jo kan jo gjøre det. 

Da må du lære henne opp litt :-) Jeg er glad han har deg.

Skrevet

Da må du lære henne opp litt :-) Jeg er glad han har deg.

Ja kanskje det, men tror hun er ganske lei nå. Hun ble gravid ganske tidlig i forholdet, da var han ikke syk. Han sa til meg i dag at han følte seg lost, at alt går til Helvete. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja kanskje det, men tror hun er ganske lei nå. Hun ble gravid ganske tidlig i forholdet, da var han ikke syk. Han sa til meg i dag at han følte seg lost, at alt går til Helvete. 

Da må han benytte seg av den hjelpen han har rundt seg. Jeg håper det lysner litt snart for ham..

Skrevet

Da må han benytte seg av den hjelpen han har rundt seg. Jeg håper det lysner litt snart for ham..

Ja det håper jeg og, forstår ikke hvorfor enkelte må ha så mange plager. 

Skrevet

Men "Bekymringer er som en gyngestol, det gir deg noe å gjøre men tar deg ingen steder". Så "Let it be". 

Skal prøve på det, må jo være en mening med alt...skjebnen. Får prøve å flyte med strømmen og se hvor den tar meg. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja det håper jeg og, forstår ikke hvorfor enkelte må ha så mange plager. 

Sånn er livet. Noen har mer enn andre. Jeg håper dere benytter dere av all den hjelpen dere kan få. 

Anonymkode: ba91d...b5c

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er livet. Noen har mer enn andre. Jeg håper dere benytter dere av all den hjelpen dere kan få. 

Anonymkode: ba91d...b5c

Ja håper han benytter seg av det, og etterhvert blir flinkere til å uttrykke seg til dem også. Men meg går det bedre, tror xeplion virker nå. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...