AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 Skrevet 22. februar 2017 Skal ut å fly og jeg er så redd. (Vet fornuftsmessig at det ikke er farlig..Men..) Kan jeg ta sobril under turen? Har tidligere fått valium, men det virker ikke på meg.. Har aldri før brukt sobril. Tror du jeg kan ta det? Og kan det kombineres med Imovane natta før? Og evt hvor stor dose? Reiser med fly ca hvert andre-tredje år... Anonymkode: 432a5...6c7 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 22. februar 2017 Skrevet 22. februar 2017 Det burde ikke være noe problem å få. Er mange som flyr med litt beroligende innabords. Valium er mer potent dog, så du må antakelig opp på en ganske høy dose Sobril om det skal ha effekt. Men vi er forskjellig skrudd sammen og noe som virker for noen virker ikke for andre. Fastlegen din skriver sikkert ut en minstepakning til deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 Skrevet 22. februar 2017 2 minutter siden, FjellOgDalar skrev: Det burde ikke være noe problem å få. Er mange som flyr med litt beroligende innabords. Valium er mer potent dog, så du må antakelig opp på en ganske høy dose Sobril om det skal ha effekt. Men vi er forskjellig skrudd sammen og noe som virker for noen virker ikke for andre. Fastlegen din skriver sikkert ut en minstepakning til deg. Nei, valium har aldri virket på meg.. Hvor mange piller er det i minstepakningen? Tenker jeg må ta en prøvedag før jeg bruker den under flyturen.. Og hvordan virker egentlig sobril..? Takk for at du tok deg tid til å svare! Anonymkode: 432a5...6c7 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 22. februar 2017 Skrevet 22. februar 2017 http://felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pil-sobril-pfizer-563994 0 Siter
Gjest franklyscarlet Skrevet 23. februar 2017 Skrevet 23. februar 2017 Jeg tar Sobril når jeg flyr. Valium hadde ingen effekt på meg, selv om jeg tok en del mer enn legen hadde forskrevet. Sobril fungerer veldig bra. Pleier å ta ca. 50-75 mg. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. februar 2017 Skrevet 23. februar 2017 Med så sjeldent behov er det uproblematisk. Du kan prøve deg frem med 30 mg en time før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.