Gå til innhold

Hvordan føles det å ta sobril?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri tatt, men lurer på hvordan det føles å ta sobril?

Anonymkode: 488ce...0fe

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri tatt, men lurer på hvordan det føles å ta sobril?

Anonymkode: 488ce...0fe

Du blir deilig avslappet.

Anonymkode: a5f80...b90

Skrevet

Jeg kjenner temmelig ofte en liten rusfølelse. Hjernen letter og havner på et sidespor. Litt ustø og bølgende i kroppen.

YoplaitDouble
Skrevet

Som tidligere storforbruker av Sobril, kan jeg oppsummere effekten som følgende, litt avhengig av mengder og toleranse:

- Rot med hukommelse
- Klønete (større doser)
- Mer motivert under trening (gir på mer enn kroppen egentlig orker - f.eks. impulsivt halvmaraton). Under styrke derimot er det lettere å holde fokus og ikke spenne musklene. Klarer å løfte litt mer.
- Jobbmessig svært dårlig kombinasjon. Går bra i smådoser, men sovner av ingenting i kjedelige møter og "kompliserte" oppgaver "løses" enten på en god måte ved å lettere forhøre seg med andre ELLER at man tror man har løst den godt på egenhånd (som nesten aldri stemmer). Rutinearbeid går for øvrig lettere med benzo, men generelt overser man mer enn ellers.
- Lettere å følge med på filmer
- Lettere å rydde/vaske etc. Det blir aldri et forbanna ork med Sobril i blodet. Lettere å kaste gammalt skrot fordi du innser at du faktisk ikke trenger det når det følelsesmessige ikke får ta overhånd.
- Sosial angst er enklere å håndtere (men kurerer ingenting)

Oppsummert kurerer Sobril absolutt ingenting. Jeg er i en nedtrappingsfase nå og det er ikke spesielt morsomt. Den vanlige angsten jeg hadde før kommer tilbake.

Skrevet

Jeg fikk sobril første gang i en fase jeg var veldig psykisk dårlig. Hadde intens angst og tankekjør. 

Jeg fikk ingen rusfølelse. Jeg følte bare at jeg ble normal igjen for noen timer. At tankekjøret var mindre og de tok ikke tak i følelsene på samme måte. Kroppen fikk litt ro. Men med en gang virkningen avtok føltes nesten angsten verre ut enn før jeg tok den. 

Den har etterhvert hatt mindre virkning. Ubehaget etter at den har virket er så betydelig at jeg må være veldig dårlig for å ta sobril ...

Anonymkode: b9955...82f

Skrevet

En deilig ro som sprer seg i kroppen.

Anonymkode: a8056...4bd

Skrevet

Sobril er Valium minus rusfølelse. Du blir mer avslappet og rolig. 

Skrevet

Absolutt ingen virkning. Jeg forsøkte i desperasjon å ta 90 mg (anbefales ikke), men ingen virkning på det heller, men må nevnes at jeg går fast på Rivotril.

Anonymkode: 16c48...d51

Gjest Kanuttius
Skrevet
På 23.2.2017 den 8.16, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk sobril første gang i en fase jeg var veldig psykisk dårlig. Hadde intens angst og tankekjør. 

Jeg fikk ingen rusfølelse. Jeg følte bare at jeg ble normal igjen for noen timer. At tankekjøret var mindre og de tok ikke tak i følelsene på samme måte. Kroppen fikk litt ro. Men med en gang virkningen avtok føltes nesten angsten verre ut enn før jeg tok den. 

Den har etterhvert hatt mindre virkning. Ubehaget etter at den har virket er så betydelig at jeg må være veldig dårlig for å ta sobril ...

Anonymkode: b9955...82f

Samme opplevelsen har jeg. Er ikke alltid helt sikker på om det er sobrilen eller tanken på at jeg har tatt den som hjelper heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...