Gå til innhold

Min hendelse

Anbefalte innlegg

Skrevet
På ‎23‎.‎02‎.‎2017 den 20.28, AnonymBruker skrev:

Og hvordan kunne den kinesiske pleieren vite så sikkert at han kom til å dø om natten da ingen andre ga uttrykk for dette Veldig rart Jeg begynte ikke å krangle men tenkte på å agere på en eller annen måte kanskje gå inn å snakke med noe på en annen avdeling men han var da så syk at hvis jeg hadde revet av kanyler osv og bestilt en drosje ville ikke det være helt klokt

Jeg bebreider meg selv at jeg ikke vurderte dette sykehuset rett før det var for sent Det var så mye men jeg trodde de som holdt i saken gjorde noe medisinsk som jeg ikke kunne tilby Når jeg forstod var det for sentDe hadde forspilt alle hans muligheter

Ingenting mer vondt kan heldigvis nå nå ham

Anonymkode: 8ca8b...18e

Inntil noen har veldig kort tid å leve, så er det vanskelig å si noe sikkert om hvordan det kommer til å gå. Når alvorlig syke kun har svært kort tid igjen, er det derimot en del tegn som blir tydelige, og dermed kan man med ganske stor grad av sikkerhet si for eksempel at man tror at noen ikke kommer til å overleve natten. Jeg vil anta at den kinesiske pleieren så at hans situasjon forverret seg stadig og at hun dermed antok at han ikke kom til å overleve natten.

Det virker som om du har mange forvirrede tanker om det som skjedde. Mye av det du skriver er ikke realistisk, - og kanskje trenger du hjelp til å orke å forholde deg til at han døde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...