Gå til innhold

Anonyme brukere

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ser at det er andre som ikke bruker nick på forumet.

Det er veldig dumt, siden litt av poenget med psykiatriforumet er å følge med andre, hvilken form de er i, og at man dermed kan gi gode råd til spørsmålsstiller ut i fra tidligere innlegg. 

Endret av Admin Doktoronline
Upassende ordbruk.
Gjest Maggie55
Skrevet

Jeg vet ikke men fra livet generelt har jeg den erfaring at enkelte mennesker har et grunnleggende behov for at andre skal feile det samme som dem sjøl

Tror bare det norske samfunn ikke er helt som mange tror eller ønsker å tro og at dermed mange har bruk å stykke opp sine ting Først nå i vår tid at noen interesserer seg for hvilke typer erfaringer som kan ligge bak en psykose

Man er kanskje redd at alt skal bli så mye værre Det er jo ofte slik at alt alltid kan bli så mye værre

Skrevet
9 timer siden, InMyPlace skrev:

Det er litt feigt å være anonym hvis man  bruker den anonymiteten til å være ufin med andre innpå dol. Det å komme med sårende kommentarer er ikke greit uansett. 

Jeg er anonym fordi jeg ikke er psykisk sterk nok til å være en man kan kjenne igjen. Så beklager at jeg velger å være anonym.

Jeg har ikke vært ufin mot noen innpå her og jeg har stor respekt for dere som har et navn (nick). Det skaper trygghet og det blir mer personlig når man kjenner igjen folk. 

Anonymkode: 10ccf...a4e

innlagtonline
Skrevet
11 timer siden, InMyPlace skrev:

- to obtain XXXX XXXXess

Har ikke hengt noe særlig på forumet her i det siste så vet ikke hva som har skjedd, men ble nysgjerrig på hva du mente, er det noen som har forsøkt å obtaine din XXXX XXXXess? evt forsøker du å obtaine noen andres XXXX XXXXess? hvis så hva skal du evt gjøre etter å ha obtained XXXX XXXXess til denne ? Mange paranoide folk her vet du som kan tenke litt av hvert med den ordbruken så greit å vite hva du mente. Så forøvrig ikke noe forsøk på å obtaine XXXX XXXXess i innlegget ditt heller, så det var også litt rart o.0 

Skrevet

Jeg skriver stort sett anonymt, det er fordi jeg har en psykom som ikke er blant de vanligste og jeg har en utdannelse og en livssituasjon som ikke ikke mange med min psykom har.

Så vis jeg hadde skrevet under nic kunne familien og venner som eventuelt er innom dr online lett kjenne meg i gjenn eller i det minste mistenke  at dette er meg som skriver.

Det har ingenting med at jeg ikke ønsker å bruke nic eller ikke vil stå for mine meninger.

Anonymkode: 0cc01...104

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skriver stort sett anonymt, det er fordi jeg har en psykom som ikke er blant de vanligste og jeg har en utdannelse og en livssituasjon som ikke ikke mange med min psykom har.

Så vis jeg hadde skrevet under nic kunne familien og venner som eventuelt er innom dr online lett kjenne meg i gjenn eller i det minste mistenke  at dette er meg som skriver.

Det har ingenting med at jeg ikke ønsker å bruke nic eller ikke vil stå for mine meninger.

Hvis man da følger godt med her inne, vil en likevel kunne mistenke at det er deg som står bak alle de anonyme postene du skriver...

Anonymkode: beced...00b

yellow ledbetter
Skrevet

Det er jo litt forvirrende når det er så mange anonyme som svarer hverandre. Et nick her er jo anonymt i seg selv. Det går vel an å bruke et annet nick andre steder i forumet hvis det er det som er poenget? Eller er det ikke mulig? 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man da følger godt med her inne, vil en likevel kunne mistenke at det er deg som står bak alle de anonyme postene du skriver...

Anonymkode: beced...00b

Tja nå er det jo sånn at du bare kan mistenke at det er meg 😊 Og har du lyst til å bruke tid på det så værsågod. Selv er jeg mer opptatt av hva folk skriver enn hvem som skriver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...