Gå til innhold

Har Nils Håvard dahl sluttet å svare på spørsmål her inne ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Ser ut som det er en bug på siden og at NHD ikke er listet i gruppen eksperter lengre.

Tipper dette er teknisk feil. Han stikker neppe etter 15 år uten å si noe.

Hvis ikke det har skjedd noe da :( 

Skrevet

NHD må gjerne ta seg masse fri, bare han fortsetter her 😊

Skrevet

Jeg har ikke vært her så lenge, men har fått mye hjelp av NHD og andre. Både ting jeg har spurt om og på spørsmål andre har stilt.

Håper virkelig ikke at NHD slutter nå.

Skrevet

Er flere "leger" som er fjernet. Blandt annet ernæringsfysiologen. Så ja, han har nok dessverre sluttet. For ernæringsfysiologen sluttet å da ble bildet hennes fjernet

Anonymkode: 194c1...dcb

Skrevet

Men kjære dere da! Tror dere ikke at vi hadde fått vite det dersom han hadde sluttet? Da hadde nok enten han eller de som administrerer forumene her inne gitt beskjed! Kanskje han ville bytte profilbilde? eller så har han vel bare tatt seg en langhelg, er jo både slutt- og startshelg på vinterferien rundt omkring i landet:)

Anonymkode: 0b494...2b1

Skrevet

Jeg blir redd av dette. Får tvangstanker om at det er min feil... 

Anonymkode: 27b95...a3c

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir redd av dette. Får tvangstanker om at det er min feil... 

Hvorfor skal det være din feil da? Verken han eller noen andre som jobber med disse forumene har skrevet noe som helst om at han har sluttet eller skal slutte! Og han vil neppe slutte å svare oss her inne pga en enkelt bruker! Slapp av og pust med magen! ikke ta sorgene på forskudd!;) vi får helt sikkert noen forklaringer etterhver skal du se:)

Skrevet
1 time siden, issomethingwrong skrev:

Ser ut som det er en bug på siden og at NHD ikke er listet i gruppen eksperter lengre.

Tipper dette er teknisk feil. Han stikker neppe etter 15 år uten å si noe.

Nei, det tror ikke jeg heller at han ville ha gjort, dessuten så er det bare litt over ett døgn siden han svarte sist så vidt jeg kan se:)

Skrevet
2 timer siden, issomethingwrong skrev:

Nå skal jo ikke mine meninger legge føringer for hva som er "ok" på DOL eller ikke.

Men siden du spør meg (og jeg presiserer at min mening kun representerer meg selv og ingen andre) så har jeg absolutt ikke noe imot åndelighet. Men jeg forstår ikke at man kan bli så enormt opphengt i det?

F.eks når du skriver: Følte (ett eller annet overnaturlig) i dag. Ble engstelig og sliten og måtte ta en Vival. Dette skriver du veldig ofte, i ulike varianter. Jeg husker fra da jeg selv var veldig engstelig her i 2013, jeg skulle ikke ta opp angstene mine så veldig mange ganger før jeg fikk beskjed om å ta meg sammen og slutte å mase. Poenget mitt er vel at man bør stille et spørsmål, få svar på det, bruke svaret til noe fornuftig, og ikke nødvendigvis stille samme spørsmålet (more or less) neste dag. 

Jeg stiller meg selv (nå) ofte spørsmålet før jeg skriver en tråd: "Ville jeg betalt penger for å stille dette spørsmålet på Lommelegen eller Eksperthjelp?" Hvis svaret er nei, tenker jeg at det kanskje ikke er noe vits å spørre?

For noen ensomme er kanskje DOL den eneste sosiale kontakten man har med andre. 

Anonymkode: adff9...229

Skrevet (endret)

Hvis NHD virkelig har sluttet, så vurderer jeg det samme. Ikke fordi jeg ikke kan være her uten han, men fordi det i såfall er så latterlig dårlig av redaksjonen å bare ikke gi beskjed. Da sliter jeg dessverre med å ta siden seriøst.. 

Får håpe det kommer en uttalelse derfra.

Endret av issomethingwrong
Skrevet
2 hours ago, issomethingwrong said:

Hvis NHD virkelig har sluttet, så vurderer jeg det samme. Ikke fordi jeg ikke kan være her uten han, men fordi det i såfall er så latterlig dårlig av redaksjonen å bare ikke gi beskjed. Da sliter jeg dessverre med å ta siden seriøst.. 

Får håpe det kommer en uttalelse derfra.

Ser nå at profilbildet hans er borte, og gamle innlegg har heller ikke grønn bakgrunn. Det står forsatt "ekspert", dog.

Anonymkode: f36d6...31a

Skrevet

Synes også det er rart om han slutter uten å gi noe beskjed. Regner med administratorene hadde svart på tråden om det hadde vært slik at han har sluttet, eller om det har skjedd han noe. Jeg tror heller at han har tatt seg ett par fri dager, da vi er midt i vinterferie ukene. Han kommer nok sterkt tilbake igjen:) Hvordan har det vært tidligere forresten? Har han pleid å tatt seg litt fri i ferier? 

Anonymkode: 29d40...ae9

Worrisome Plenty
Skrevet

Spørs om det ikke går rundt økonomisk. Vet ikke men det er jo ikke så ofte det kommer nye mennesker.

Men om folk synes det blir mye trygdesnakk, og spørsmål om man liker nisterull, så kan de jo bare starte egne tråder på åpent. Jeg har prøvd flere ganger å starte tråder om feks politikk og økonomi, men det blir ikke så mange svar som før.@@

Skrevet

Jeg snakket med nhd i går kveld. Han er sykemeldt og håper å komme tilbake senere.

Gjest Maggie55
Skrevet

Beklager hvis alt ikke er like klart oppe i dagen for oss alle men det er jo vinterferie nå for så mange og mange har også barnMannen  kan ha unnet seg en velfortjent ferie Naturlig å ta ned plakaten når man ikke er nærværende forhåpentlig tilbake snart

Veldig enig i at et sånt forum som dette er kjempebra for psykiske relaterte spørsmål Jeg føler jeg har fått mye mere forståelse for så mye og gode råd Samt at å føle deres alles nærvær er utrolig bra Fungerer bedre enn møte med den terapeuten jeg hadde.Håper et prosjekt som dette får skikkelig oppbakking.

Merkelig men de spilte akkurat min låt på radio When you are going to SAN Franscisko Jeg tilhører den generasjon.

Gjest Maggie55
Skrevet

Beklager igjen Jeg leste ikke alt i tråden denne gang.Håper det ikke er alvorlig Ville bare ønske ham god bedring hvis han leser og håper inderlig han snart kan være tilbake.Ønsker dere alt godt.

Gjest Gargamel
Skrevet (endret)

Jeg ønsker nhd god bedring! 

Ikke glem at det er en gynekolog her som også gjør en kjempejobb. Fagpersonene er helt avgjørende. Hadde det vært en almennlege her ville det betydd veldig mye for siden. Nedslagsfeltet ville blitt mye større. 

Hvis man faktisk teller opp kan man se at en veldig liten andel av trådene starter som "trygdesnakk" o.l. Jeg synes det fenomenet får litt mer oppmerksomhet enn det fortjener. 

Enkelte seriøse tråder sklir ut i babbel, og det er absolutt ikke bra.

Endret av Gargamel
Skrevet

Ja . Vil absolutt ønske NHD god bedring. 

Vil folk forsette å skrive her på DOL ?. Håper at vi kan hjelpe hverandre med å finne svar på utfordringer i en hverdag som psyk ..?

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja . Vil absolutt ønske NHD god bedring. 

Vil folk forsette å skrive her på DOL ?. Håper at vi kan hjelpe hverandre med å finne svar på utfordringer i en hverdag som psyk ..?

Håper det.

Selv har jeg fått mye hjelp her inne. Ikke bare fra NHD, men også fra andre. Dessuten er det godt for meg å høre fra andre som er i samme situasjon som meg. Får en del tips om hvordan jeg kan forbedre meg selv og min livssituasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...