Gå til innhold

Har Nils Håvard dahl sluttet å svare på spørsmål her inne ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 timer siden, man skrev:

Jeg snakket med nhd i går kveld. Han er sykemeldt og håper å komme tilbake senere.

Hvordan skal vi vite at dette er sant?

Anonymkode: b77fd...03e

Skrevet

Hvorfor er det ingen som informerer? Og hvis NHD er sykmeldt, hvorfor er profilen hans fjernet? Håper det går bra med han!

Anonymkode: b1207...3ab

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det ingen som informerer? Og hvis NHD er sykmeldt, hvorfor er profilen hans fjernet? Håper det går bra med han!

Anonymkode: b1207...3ab

Det er helg, folk har fri.

Anonymkode: 1a492...fe6

Skrevet

Selvfølgelig skal han både ha fri, ferie og kunne være syk. - Men folk reagerer vel fordi bildet er fjernet. 

Skrevet
16 minutter siden, cilie skrev:

Selvfølgelig skal han både ha fri, ferie og kunne være syk. - Men folk reagerer vel fordi bildet er fjernet. 

Ja, men NHD er rimelig (les: helt ekstremt) pliktoppfyllende. Han svarte her dagen etter en kjempestor operasjon. Han svarer fra mobilen på ferier. 

Derfor tipper jeg 1 av 2 alternativer: Enten teknisk feil, eller at han og redaksjonen har blitt uenige om betingelsene for å jobbe her.

I begge tilfeller burde/skulle admin gitt beskjed. 

Skrevet (endret)
26 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Ja, men NHD er rimelig (les: helt ekstremt) pliktoppfyllende. Han svarte her dagen etter en kjempestor operasjon. Han svarer fra mobilen på ferier. 

Derfor tipper jeg 1 av 2 alternativer: Enten teknisk feil, eller at han og redaksjonen har blitt uenige om betingelsene for å jobbe her.

I begge tilfeller burde/skulle admin gitt beskjed. 

Du har som regel rett :) men håper ikke du har rett om alt 2🤢

Endret av cilie
Skrevet
18 minutes ago, cilie said:

Du har som regel rett :)

Aww....... :wub:

Anonymkode: 3c4cd...5eb

Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet, vi er sååå søte :wub:

:) 

Endret av issomethingwrong
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

For noen ensomme er kanskje DOL den eneste sosiale kontakten man har med andre. 

Anonymkode: adff9...229

Dette svaret har jeg tenkt mye på.

Ja, du har kanskje rett i det. Men jeg tenker at om jeg kun hadde hatt muligheten til å være sosial på DOL, så ville jeg kanskje prøvd å være hyggelig her. Ikke bare skrive slemme og spydige svar.

Livet handler om å lære, og sosiale evner kan absolutt læres. Men da må man kanskje også få tilbakemeldinger?

Et godt eksempel på et spydig svar var det som Cilie fikk to poster ovenfor. Det er en bruker her (skal ikke nevne navn da det ikke er lov) som konsekvent skriver sånt, og jeg er ganske sikker på at vedkommende har et noe begrenset sosialt liv utenom DOL. Er det virkelig slik at man får flere venner og et bedre liv av å skrive sånn?

Eller er det bare hatet mot samfunnet og alle som vedkommende tror har det bedre enn seg selv, som skinner gjennom?

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

☺️ 👍

Skrevet
23 minutes ago, issomethingwrong said:

Ja, du har kanskje rett i det. Men jeg tenker at om jeg kun hadde hatt muligheten til å være sosial på DOL, så ville jeg kanskje prøvd å være hyggelig her. Ikke bare skrive slemme og spydige svar.

Livet handler om å lære, og sosiale evner kan absolutt læres. Men da må man kanskje også få tilbakemeldinger?

Et godt eksempel på et spydig svar var det som Cilie fikk to poster ovenfor. Det er en bruker her (skal ikke nevne navn da det ikke er lov) som konsekvent skriver sånt, og jeg er ganske sikker på at vedkommende har et noe begrenset sosialt liv utenom DOL. Er det virkelig slik at man får flere venner og et bedre liv av å skrive sånn?

Eller er det bare hatet mot samfunnet og alle som vedkommende tror har det bedre enn seg selv, som skinner gjennom?

Hatet mot samfunnet? Høres ut som endel er veldig lett krenkbare her. Det var ikke like mye krenkbarhet før i tiden.

Skrevet
30 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Kanskje noen har utfordringer som PF eller Apergers, og dermed ikke klarer å fungere "normalt" i sosiale situasjoner?

Hvem vet.

30 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Et godt eksempel på et spydig svar var det som Cilie fikk to poster ovenfor.

Er ikke sikkert det var spydig ment. Jeg er ikke sikker.

Anonymkode: adff9...229

Skrevet

Dette forumet ønsker ikke nye medlemmer velkommen, det er dårlig og spydig stemning som gjenspeiler seg i hele forumet. Det er dere som bryter ned forumet, og dere klager over det? Lenge leve dobbeltmoralskhet. Fortsett slik og forumet har snart ikke brukere igjen.

Anonymkode: 5d9dc...5e4

Skrevet

Litt trist hvis denne tråden ender i "munnhuggeri ".

NHD sin innsats har vært uvurderlig for min del. Jeg er ganske ny og har blitt både rørt og overrasket over svar og innspill fra mange innpå her. Noen ganger kan det å få litt usammenhengende svar fra noen som er i en dårlig psykisk fase faktisk være til hjelp . Og andre ganger er det godt å ha noen som er god på medisiner eller lover og regler i systemet . 

jeg føler absolutt at jeg har blitt tatt godt imot. 

Anonymkode: 27b95...a3c

Skrevet
34 minutes ago, AnonymBruker said:

og dere klager over det

Jeg vet ikke hvem som klager over forumet jeg? Jeg gjør ikke det, jeg syns det er et fint forum. issomethingwrong virker på meg som den største noe 'klageren', men det kan være et feilinntrykk fra min side, vel.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvem som klager over forumet jeg? Jeg gjør ikke det, jeg syns det er et fint forum. issomethingwrong virker på meg som den største noe 'klageren', men det kan være et feilinntrykk fra min side, vel.

Jeg klager over DOL fra et litt forretningsmessig perspektiv. Jeg mener at denne siden kunne vært så mye mer enn den er.

Og så klager jeg litt over aww'ene dine med sarkastiske hjerter :) 

Skrevet

De som er innpå her er ulike på mange måter. Ulike kjønn , alder , utdannelse , livshistorier osv . Men de fleste har til felles at de sliter med en eller annen form for psykisk lidelse . Ikke rart at vi kan ha ulike meninger om og opplevelser av dol. 

Noen trenger en plass å få lufte tanker og følelser og få støtte . Mens andre vil være mer konkret og handlingsrettet . En litt typisk forskjell på feks menn og kvinner ? . 😊. 

Men kanskje begge deler er like viktig ? 

Anonymkode: 27b95...a3c

Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg har fått noen innspill på at jeg er senil, fascist etc, men jeg velger å ta det som konstruktiv kritikk :)

Fortsatt mener jeg åpent forum på dol er bedre enn de fleste andre generelle diskusjonsfora. Det er bedre diskusjoner. Man kan jo diskutere på fb, men jeg må innrømme at jeg modererer meg selv der fordi jeg ikke orker å bli satt i en politisk bås. Hjemmefra er jeg vant til at man kan ha litt hissige diskusjoner uten at det er noe problem.

Skrevet
5 hours ago, issomethingwrong said:

Jeg klager over DOL fra et litt forretningsmessig perspektiv. Jeg mener at denne siden kunne vært så mye mer enn den er.

Nå skjønner jeg virkelig ikke hva du mener her. Fordi:

- hvis det er en side som er "dårligere" enn DOL, så kunne vel også den siden vært mye mer enn den er.

- hvis DOL er "dårligere" enn en annen side, så hvorfor ikke bare være der i stedet?

:rolleyes:

Skrevet

Det er NHD som er mr. DOL da. Uten han kan hele greia legges ned. Det blir ikke det samme.

Anonymkode: 86619...622

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...