Gå til innhold

Har Nils Håvard dahl sluttet å svare på spørsmål her inne ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, issomethingwrong skrev:

Jeg klager over DOL fra et litt forretningsmessig perspektiv. Jeg mener at denne siden kunne vært så mye mer enn den er.

Og så klager jeg litt over aww'ene dine med sarkastiske hjerter :) 

Vet ikke om det betyr noe, men som relativt ny på forumet her - jeg har ikke opplevd deg som noen klager på noen som helst måte. Nå har ikke jeg noen diagnose innenfor psykiatri, så min oppfatning av forumet her teller kanskje ikke så mye. Men jeg har nå fattet interesse for dette underforumet likevel, og har innimellom kommet med noen spørsmål i forbindelse med debattene som pågår. Og det er deg og NHD jeg synes gir gode og oppklarende svar. Har av og til tenkt - er han også lege?

Ellers må jeg legge til at jeg synes det er kjipt om ekspertene her inne forsvinner. Personlig har jeg hatt mest nytte av gynekologiforumet, og opplever det som en utrolig bra side. Først går man til fastlege et par ganger, som først foreslår en diagnose, og etter en samtale med sykehuset foreslår en annen... men fastlegen sier samtidig at han ikke har så mye peiling på denne typen ting, så til slutt så havner man hos gynekolog (fordi ingenting stemmer likevel), og der får man en tredje diagnose. Men det som står i brevet fra gynekologen er liksom ikke forklarende nok; og etter lengre tid, og noen runder med at legene ikke har visst helt sikkert, så blir man usikker på om de har funnet ut av ting denne gangen. Man må liksom VITE hva som foregår. Da er det bare til å spørre Mette Moen! Og man får en god forklaring på prøvesvarene, og mekanismene bak. Og da kan man endelig slå seg til ro med at prøvesvar og diagnose gir mening. Det føles godt altså! Mette Moen har vært gull for meg, og tipper mange innenfor psykiatrien føler det samme overfor NHD. :) Kan også legge til at Mette Moen stilte riktig diagnose allerede før prøvesvarene forelå, da basert på beskrivelse av symptomer og "referat" fra de nevnte legebesøkene. For å si det sånn - det er Mette Moen jeg ville "gått til" om jeg skulle fått problemer med sånne ting igjen. Uten tvil.

Så for min del rister jeg bare oppgitt på hodet når folk sier at man ikke skal søke rundt på internett når man oppdager at noe er galt med kroppen. Jeg snublet over DOL!

Anonymkode: 662d4...73f

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette forumet ønsker ikke nye medlemmer velkommen, det er dårlig og spydig stemning som gjenspeiler seg i hele forumet. Det er dere som bryter ned forumet, og dere klager over det? Lenge leve dobbeltmoralskhet. Fortsett slik og forumet har snart ikke brukere igjen.

Anonymkode: 5d9dc...5e4

Syntes det er god stemning her.

Anonymkode: adff9...229

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om det betyr noe, men som relativt ny på forumet her - jeg har ikke opplevd deg som noen klager på noen som helst måte. Nå har ikke jeg noen diagnose innenfor psykiatri, så min oppfatning av forumet her teller kanskje ikke så mye. Men jeg har nå fattet interesse for dette underforumet likevel, og har innimellom kommet med noen spørsmål i forbindelse med debattene som pågår. Og det er deg og NHD jeg synes gir gode og oppklarende svar. Har av og til tenkt - er han også lege?

Ellers må jeg legge til at jeg synes det er kjipt om ekspertene her inne forsvinner. Personlig har jeg hatt mest nytte av gynekologiforumet, og opplever det som en utrolig bra side. Først går man til fastlege et par ganger, som først foreslår en diagnose, og etter en samtale med sykehuset foreslår en annen... men fastlegen sier samtidig at han ikke har så mye peiling på denne typen ting, så til slutt så havner man hos gynekolog (fordi ingenting stemmer likevel), og der får man en tredje diagnose. Men det som står i brevet fra gynekologen er liksom ikke forklarende nok; og etter lengre tid, og noen runder med at legene ikke har visst helt sikkert, så blir man usikker på om de har funnet ut av ting denne gangen. Man må liksom VITE hva som foregår. Da er det bare til å spørre Mette Moen! Og man får en god forklaring på prøvesvarene, og mekanismene bak. Og da kan man endelig slå seg til ro med at prøvesvar og diagnose gir mening. Det føles godt altså! Mette Moen har vært gull for meg, og tipper mange innenfor psykiatrien føler det samme overfor NHD. :) Kan også legge til at Mette Moen stilte riktig diagnose allerede før prøvesvarene forelå, da basert på beskrivelse av symptomer og "referat" fra de nevnte legebesøkene. For å si det sånn - det er Mette Moen jeg ville "gått til" om jeg skulle fått problemer med sånne ting igjen. Uten tvil.

Så for min del rister jeg bare oppgitt på hodet når folk sier at man ikke skal søke rundt på internett når man oppdager at noe er galt med kroppen. Jeg snublet over DOL!

Anonymkode: 662d4...73f

Akkurat slik oppleves denne siden med NHD for meg . Jeg har fått klarhet i ting jeg har lurt på lenge . Har vært psykisk syk en stund og i kontakt med mange terapeuter og andre i systemet. Var forvirret og hadde mange spørsmål da jeg kom over denne siden . Her fikk jeg gode svar .... 

Anonymkode: 27b95...a3c

Skrevet
16 timer siden, man skrev:

Jeg snakket med nhd i går kveld. Han er sykemeldt og håper å komme tilbake senere.

Javel........

Anonymkode: 084c7...4e4

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Syntes det er god stemning her.

Kan være det er litt tungt, men det er fordi det er psyke folk her. Jeg skjønner at de friske ikke liker det, men det er jo et syke-forum.

Anonymkode: 3c4cd...5eb

Gjest Gargamel
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan være det er litt tungt, men det er fordi det er psyke folk her. Jeg skjønner at de friske ikke liker det, men det er jo et syke-forum.

Dol er ikke et forum for psykisk syke. Psykiatri er bare ett av 11 tema. Det er også tema som familie, trening, ernæring, samliv etc.

Når psykiatri har blitt en så stor del er det nok mye takket være nhd. All ære til ham for det, og jeg håper han kommer fort tilbake. 

Skrevet
1 hour ago, Gargamel said:

Dol er ikke et forum for psykisk syke.

Er ikke forumet for meg? Må jeg slutte?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du psyk?

Anonymkode: 86619...622

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er du psyk?

Anonymkode: 86619...622

Ja. Veldig.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Veldig.

Lykke til, da, vel.

Gjest Gargamel
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mente det ikke *bare* var for psykisk syke, så du kan bare bli.

Endret av Gargamel
Skrevet
1 hour ago, Gargamel said:

Jeg  mente det ikke *bare  var for psykisk syke, så du kan bare bli.

Åh. :) Takk, det var godt å høre, at jeg kunne bli. Ble litt bekymret nå.

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet
På ‎24‎.‎02‎.‎2017 den 19.03, AnonymBruker skrev:

Ser bildet av han er borte på forsiden...

Anonymkode: 50894...050

NHD er for tiden ikke aktiv i forumet på Doktor Online pga sykmelding.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...