Gå til innhold

Prepsykotisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan blaff av redsel for egne ( katastrofetanker ) eks at naboen skal bli morderisk Pga hjerne sykdom og at lyset slukket seg på og av være tegn på psykose utvikling . Er kanskje det faktum at jeg er redd genetikk vil gi meg alvorlig sinnslidelse kun en slik tanke. Når jeg spør om dette og ikke påstår det er det vel tegn på at det ikke er sykdom , lurer bare på disse redsels blaffene. Tenker og en del på om andre tenker jeg er veldig slem . Vet jeg ikkd er det , men kan tro jeg utstråler noe slik at jeg kan fremme slike tolkninger uten å ville det seiv . Føler folk kan se om du blir redd dem og da kan en lett provosere 

Anonymkode: 3a09f...4b5

Fortsetter under...

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan blaff av redsel for egne ( katastrofetanker ) eks at naboen skal bli morderisk Pga hjerne sykdom og at lyset slukket seg på og av være tegn på psykose utvikling . Er kanskje det faktum at jeg er redd genetikk vil gi meg alvorlig sinnslidelse kun en slik tanke. Når jeg spør om dette og ikke påstår det er det vel tegn på at det ikke er sykdom , lurer bare på disse redsels blaffene. Tenker og en del på om andre tenker jeg er veldig slem . Vet jeg ikkd er det , men kan tro jeg utstråler noe slik at jeg kan fremme slike tolkninger uten å ville det seiv . Føler folk kan se om du blir redd dem og da kan en lett provosere 

Anonymkode: 3a09f...4b5

Jeg tolker det du skriver i retning av vrangforestillinger. Slike forestillinger er jo svært plagsomme og kan eskalere og ta altfor mye plass.

Jeg er blitt anbefalt AP (antipsykotikum) for å ta knekken på både vrangforestillinger og katastrofetanker. Det hjelper en hel del.

Jeg kan kjenne meg godt igjen i det du skriver. Jeg håper at du får bukt på disse tankene. Tanker bør brukes til mer oppbyggelige ting :o)

Skrevet

Jeg tror ikke man skal avskrive litt irrasjonelle tanker som bare psykotiske

Fikk noen intuitive tanker om en terapeut som gjorde relasjonen veldig anstrengt for min del Kan selvsagt ikke si om disse tanker er riktige eller om min intuisjon er rett for jeg er ingen etterforsker og ville sikkert også vært umulig å finne ut av Men jeg brøt kontakten med terapeuten med så stor kondistest jeg bare kunne

Keg stoler på min intuisjon og er også litt redd for å ødlegge andres selvoppholdelsesdrift ved å kalle dem psykotiske eller annet veldig avvikende

Dette er mitt syn

Anonymkode: a135c...358

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...