Gå til innhold

Hvor er du, NHD?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blåser i om jeg lager en ny tråd om dette temaet; den andre begynner å bli ganske lang og uoversiktlig. 

Er bekymret over ryktene her som sier at NHD har sluttet. Stemmer det? Kan ikke admin komme med en avkreftelse/bekreftelse ang dette snart?

Dol blir ikke det samme uten han. 😢

Anonymkode: ef90e...e3f

Skrevet

Slapp nå av. Dol er i stadig endring og det til noe langt dårligere enn det noensinne har vært. NHD, om han er på vei ut, er ikke uerstattelig på noe vis. Stort sett gjør han ikke annet enn å komme med noen pilleråd. Ja, jeg skjønner at for enkelte er det viktig med hans "ekspertise". Men gråtende smileys, really?

Anonymkode: 46823...5ff

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slapp nå av. Dol er i stadig endring og det til noe langt dårligere enn det noensinne har vært. NHD, om han er på vei ut, er ikke uerstattelig på noe vis. Stort sett gjør han ikke annet enn å komme med noen pilleråd. Ja, jeg skjønner at for enkelte er det viktig med hans "ekspertise". Men gråtende smileys, really?

Dette er faktisk ganske  enestående . At en psykiater svarer på spørsmål og gir råd gratis . En som har vært tilgjengelig nesten daglig i mange år. 

For meg som er ny her er det som å ha funnet " gull".

Men hvis en gruppe har diskutert de samme tingene mange ganger over år kan jo interessen dabbe litt av etterhvert for denne gruppen.  Da er det bedre at disse tar enn pause enn å blir kritisk fordi det ikke engasjerer lenger. 

I en vanlig terapitime eller hos legen regner jeg med at det er mye de samme problemstillingene som går igjenn også. 

Så må si at NHD er en tolmodig mann. 

Anonymkode: 5c5a7...035

Skrevet

NHD lønnes nok godt for sin tålmodighet. Og som jeg skriver så er sikkert hans "ekspertise" av viktighet for en del som ikke har noen tilgjengelig. Men gråtende smileys, mas for å få svar osv skjønner jeg meg ikke på. Kanskje han skriver sin avskjedstale hoho. Men fra spøk til alvor, spekulasjoner rundt hans en dags fravær? er i mine øyne bare tøys. Og det finnes allerede en tråd opprettet hvor man kan spekulere, gråte og mase om svar på. Og det burde holde. Svar kommer garantert. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

NHD lønnes nok godt for sin tålmodighet. Og som jeg skriver så er sikkert hans "ekspertise" av viktighet for en del som ikke har noen tilgjengelig. Men gråtende smileys, mas for å få svar osv skjønner jeg meg ikke på. Kanskje han skriver sin avskjedstale hoho. Men fra spøk til alvor, spekulasjoner rundt hans en dags fravær? er i mine øyne bare tøys. Og det finnes allerede en tråd opprettet hvor man kan spekulere, gråte og mase om svar på. Og det burde holde. Svar kommer garantert. 

Nå var ikke jeg trådstarter 😊. Men siden jeg sliter med psyken blir vell det meste litt følsomt for tiden .😊

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, gråtende smiley... faktisk. Hva har du med det å gjøre? Det er mine følelser. Jeg vil nok bli veldig lei meg om NHD skulle slutte her. Men hvorfor skriver du ekspertise i anførselstegn? Han er faktisk ekspert i psykiatri og har følgelig da masse kompetanse og ekspertise. Har du problemer med det også? 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, gråtende smiley... faktisk. Hva har du med det å gjøre? Det er mine følelser. Jeg vil nok bli veldig lei meg om NHD skulle slutte her. Men hvorfor skriver du ekspertise i anførselstegn? Han er faktisk ekspert i psykiatri og har følgelig da masse kompetanse og ekspertise. Har du problemer med det også? 

Jeg blir også lei meg om NHD forsvinner, han er god å ha. 

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå var ikke jeg trådstarter 😊. Men siden jeg sliter med psyken blir vell det meste litt følsomt for tiden .😊

Jeg sliter med psyken selv. Å en av de viktigste tingene for meg i forhold til at det er slit nok i seg selv er å være litt selektiv i hva jeg bruker følelser på. NHDs fravær er ikke en av de tingene. Men vi er forskjellige 🙃

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen problemer med at han er ekspert i psykiatri, hvorfor skulle jeg ha det? Jeg skriver i anførselstegn da jeg er av den oppfatning at det er begrenset hva man kan bistå med av sin ekspertise over nett, 

Det er lov til å bli lei seg for både det ene og det andre. Gråtende smileys over et mulig fravær av NHD er i mine øyne dramaqueentakter. Og akkurat som du påberoper deg retten til å føle, påberoper jeg meg retten til å synse 🙃

Skrevet

Først ble jeg lei meg for at det ble snakk om at NHD kanskje er syk , så ble jeg urolig da det ble spekulert i om han hadde sluttet. Så ble jeg lei meg for at noen benyttet anledningen til å kritisere NHD og dol . Så ble jeg forundret over at noen begynnte å kritisere de som ble lei seg ... 

Ja vi er forskjellige . Har respekt for det 😊

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og akkurat som du påberoper deg retten til å føle, påberoper jeg meg retten til å synse 🙃

Ja, jøss... Værsågod! 😊 Jeg er forresten allerede mye bedre. Jeg kan jo ikke ta meg til å gråte over en jeg ikke kjenner, så du har faktisk rett. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe nytt at en del her inne får panikk om NHD er borte fra forumet en halvtime lenger enn normalt. 

Anonymkode: ef58a...109

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe nytt at en del her inne får panikk om NHD er borte fra forumet en halvtime lenger enn normalt. 

Anonymkode: ef58a...109

Han er ikke bare borte fra forumet. Har står ikke lenger oppførst som ekspert. Dette er veldig rart. Hvorfor får vi ikke vite noe? Man kan lure på hva slags nisser som styrer dette forumet.

Anonymkode: f4e44...438

Skrevet

Da er det bekreftet fra adm : NHD er sykemeldt .

Skrevet

Ønsker bare snarlig god bedring og alt godt

Før jeg leste at eksperten var sykmeldt kjente jeg litt som å sitte i skammekroken som jeg var så heldig å unngå på skolen unntatt en samtale med rektor på ungdomsskolen som jeg ikke husker et ord av utover en veldig bratt trapp

Det kjentes når jeg først hørte det som om "Jeget var overlatt til seg selv og sine funderinger"

Jeg pleier å prøve å tenke på sånne eksistensielle anstfølelser og tristhetstanker med at det er litt vondt kontakt med egen underbevissthet og erfaring

Nissen flytter ofte med på lasset

Det går jo også influensasyken som arter seg ikke med først og fremst rennene nese i år men verking i kropp og ledd Man bør være spesielt obs og oppsøke lege dersom man er i utsatt gruppe uavhengig av alder har de sagt på radio fra legehold som jeg forstod Man kan jo aldri vite

Anonymkode: ddb00...656

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...