Gå til innhold

til moderatorene her: jeg blir mobbet på forumet

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

de kaller meg for hypo og trådene mine for hypo (hypokondri) selv om jeg har bedt dem om å ikke gjøre det, og at jeg sier at jeg ikke er hypokonder. men de bare fortsetter, mens alle andre brukere her kan poste alt helseting de vil, uten å bli kalt hypokonder og sånt, de får bare fine svar somregel. da blir jeg sint. det er helst de anonyme brukerne som erter meg. kan dere hjelpe meg med å få slutt på mobbingen mot meg?

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet
27 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

de kaller meg for hypo og trådene mine for hypo (hypokondri) selv om jeg har bedt dem om å ikke gjøre det, og at jeg sier at jeg ikke er hypokonder. men de bare fortsetter, mens alle andre brukere her kan poste alt helseting de vil, uten å bli kalt hypokonder og sånt, de får bare fine svar somregel. da blir jeg sint. det er helst de anonyme brukerne som erter meg. kan dere hjelpe meg med å få slutt på mobbingen mot meg?

Du kan rapportere innlegg hvor du mener andre mobber deg, og så vil vi vurdere om de skal slettes.

Generelt sett så prøver vi å unngå at noen bruker forumet på måter vi anser som ugunstig for deres psykiske helse, og dette har gjort at noen av dine tråder har blitt slettet.

Blomsterfluen
Skrevet
19 minutter siden, Admin Doktoronline skrev:

Du kan rapportere innlegg hvor du mener andre mobber deg, og så vil vi vurdere om de skal slettes.

Generelt sett så prøver vi å unngå at noen bruker forumet på måter vi anser som ugunstig for deres psykiske helse, og dette har gjort at noen av dine tråder har blitt slettet.

ok. men jeg skjønner ikke hvorfor bare mine «ugynstig for deres psykiske helse» tråder blir spanet på og slettet av admin, når så mange andre mer useriøse tullete «orker ikke mer/kan like godt bare brenne i helvete» tråder får stå og ikke blir slettet, fordi de ikke blir spanet på av admin...

Gjest Maggie55
Skrevet

Jeg synes det er fint om noe jeg skriver eller skulle komme til å uttrykke ubetenksomhet blir slettet da man sikkert har erfaring med hva som kan såre Andre kan jo være et helt annet sted i livet og man kan ubetenksomt uttrykke seg sleivete og såre noen fordi man kanskje ikke har så stor kontaktflate med så mange andre mennesker selv til vanlig og derfor kanskje vet så altfor lite Derfor synes jeg det er bare bra om det slettes utdrag deres lange erfaring sikkert fra dette fora Det er jo liksom litt annerledes enn en eksamemsopgave eller noe mener jeg

Jeg prøver å lære av hva jeg oppdager raskt blir borte

Men jeg skal være obs hvis jeg ser mobbing og agere så godt jeg kan Ubegripelige ting er jeg ikke for

Blomsterfluen
Skrevet
4 timer siden, Admin Doktoronline skrev:

dere er duster. jeg kan jo ikke lage en eneste jævla meningsmåling uten at de blir slettet av «roboter??» admin etter 2 minutter... for et drittforum, der admin ikke takler en idiotisk autist uten evner som meg!!!

Gjest Maggie55
Skrevet

Veldig lei for forferdelig valgte ord av iallefall meg

Håper bare ikke jeg bare har skapt uenighet blant oss

Jeg håper bare at man engang kommer til at vi alle bare trengs om vi skal komme noe vei i verden i alt

Er det noen som var dumme og feilet så var det jeg Håper NHD snart blir frisk igjen

😑

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...