Gå til innhold

Uvirkelighetsfølelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Var å spiste boller med krem hos mine foreldre, men allerede der begynte jeg å bli fjern. Etterpå har alt vært uvirkelig, som om jeg drømmer...drømmer kan være virkelige nok de men det er tåkete. Kan dette være dissosiasjon? 

Eller kan det være xeplion har gått ut? Skal ha ny sprøyte på onsdag. 

Endret av stjernestøv
Skrevet
8 timer siden, stjernestøv skrev:

Var å spiste boller med krem hos mine foreldre, men allerede der begynte jeg å bli fjern. Etterpå har alt vært uvirkelig, som om jeg drømmer...drømmer kan være virkelige nok de men det er tåkete. Kan dette være dissosiasjon? 

Er nok bare vanlig uvirkelighetsfølelse pga stress/anst. Ubehaglig, men ufarlig.

Anonymkode: d5f5a...5fe

Gjest Maggie55
Skrevet

Jeg føler liksom av og til at jeg er "i feil verden" Sitter her ved frokostopplegget å tenker på da jeg var jentunge hva for gleder vi dengang hadde Husker når vi tilfeldigvis møttes hvordan vi kunne si når vi møtte en skolekamerat plutselig i døra "mr Livingstone I presume Dels var det vel det språklige som kom gjennom TV vi ble påvirket av og dels hva vi hadde lært om store oppdagelsesreisende på skolen og i historiebøker dengang Dels kanskje oppvekst i et litt utslått arbeiderstrøk

I våre dager er liksom det så mye trist Godt å tenke på morsomme episoder i eget liv selvsagt når det røyner på 

Føler med de som setter ut å skal skape et liv i dag

Føler meg akkurat nå forferdelig mer enn gammel

Det er langt til at alle sitter på sin grønne gren også i dag i vår verden

Slik jeg tenker bare uvirkelig

Gjest Maggie55
Skrevet

Tenkte litt om igjen Håper ikke jeg sårer noen

Det er som så ofte Alt er annerledes ofte sett utenifra

Skrevet
5 timer siden, Maggie55 skrev:

Jeg føler liksom av og til at jeg er "i feil verden" Sitter her ved frokostopplegget å tenker på da jeg var jentunge hva for gleder vi dengang hadde Husker når vi tilfeldigvis møttes hvordan vi kunne si når vi møtte en skolekamerat plutselig i døra "mr Livingstone I presume Dels var det vel det språklige som kom gjennom TV vi ble påvirket av og dels hva vi hadde lært om store oppdagelsesreisende på skolen og i historiebøker dengang Dels kanskje oppvekst i et litt utslått arbeiderstrøk

I våre dager er liksom det så mye trist Godt å tenke på morsomme episoder i eget liv selvsagt når det røyner på 

Føler med de som setter ut å skal skape et liv i dag

Føler meg akkurat nå forferdelig mer enn gammel

Det er langt til at alle sitter på sin grønne gren også i dag i vår verden

Slik jeg tenker bare uvirkelig

Ja alle sliter vel med sitt. 

Skrevet
22 timer siden, stjernestøv skrev:

Hvordan i H**** skal vi vite det?

Anonymkode: 161ea...994

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei hvordan i HELVETE skal dere vite det? OMG!!!!!! Litt av en reaksjon!

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat nå er jeg flau over å være anonym . Dette er både unødvendig og feigt .

Anonymkode: ce2cd...b6d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...