AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 Skrevet 27. februar 2017 For 10 år siden var jeg alvorlig deprimert. Ventet nesten et år på å komme inn for så å bli avvist. Fikk ikke hjelp. Nå er det datteren min (18) som er henvist til samme sted for depresjon. Hun fikk time 3 uker etter at legen sendte henvisning - og dette ble vurdert av samme overlege som meg. Anonymkode: 51c92...25b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 Skrevet 27. februar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: For 10 år siden var jeg alvorlig deprimert. Ventet nesten et år på å komme inn for så å bli avvist. Fikk ikke hjelp. Nå er det datteren min (18) som er henvist til samme sted for depresjon. Hun fikk time 3 uker etter at legen sendte henvisning - og dette ble vurdert av samme overlege som meg. Anonymkode: 51c92...25b Opplevde det samme . Min datter kom raskt til og fikk hyppige timer på DPSen i tillegg til ukentlige samtaler hos fastlegen. Jeg var mye dårligere enn henne noen år tidligere og måtte vente lenge . jeg opplevde faktisk etter å ha ventet noen mnd på svar fra DPSen at legen plutselig oppdager at hun hadde glemmt å sende henvisningen ... Syns hun da burde ha ringt og prøvd å forklare dette for DPSen. Slo det bare vekk med en spøk .... Anonymkode: 0d13b...a96 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 Skrevet 27. februar 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Disse tre passer med meg . Jeg ble ikke prioritert . Opplevde et ufattelig lidelsestrykk. Interessant at det står at alvorlighet av symptomnivå er viktigere enn alvorlighetsgrad av hendelsen. Legen og psykologen var opptatt å fortelle meg at de ikke syntes opplevelsen var alvorlig nok. For meg var det et invalidiserende traume . Er nå uføretrygdet . Har beskrevet saken for NHD . Han mente jeg har blitt utsatt for feil behandling ... Legen har bedt om unskyldning .., Tror det er mange som ikke får den hjelpen de skulle hatt . Anonymkode: 0d13b...a96 Får man ikke den hjelpen man har krav på, så for all del klag! NPE først og fremst. Anonymkode: ccb2f...405 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 Skrevet 27. februar 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får man ikke den hjelpen man har krav på, så for all del klag! NPE først og fremst. Anonymkode: ccb2f...405 Hva er NPE. ?. Anonymkode: 0d13b...a96 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 Skrevet 27. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er NPE. ?. Anonymkode: 0d13b...a96 http://lmgtfy.com/?q=NPE , vel. Anonymkode: 1b512...d04 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 Skrevet 27. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er NPE. ?. Anonymkode: 0d13b...a96 Norsk Pasientskadeerstatning. Anonymkode: ccb2f...405 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 Skrevet 27. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Norsk Pasientskadeerstatning. Anonymkode: ccb2f...405 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: http://lmgtfy.com/?q=NPE , vel. Anonymkode: 1b512...d04 Takk for svar .. Anonymkode: 0d13b...a96 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.