Gå til innhold

Paranoide tanker eller angst?

Anbefalte innlegg

Gjest Håpeful
Skrevet

Hei. Jeg føler ofte at mennesker ser stygt på meg, jeg føler meg "uglesett", at de ser på meg og tenker at jeg er dum, mindreverdig, i veien osv. Styrkegraden varierer, men dette kan på dager føles overfor de fleste jeg møter utenom nærmeste familie . Er det angst, eller er det paranoide tanker?

AnonymBruker
Skrevet

Tror kanskje heller det er dine tanker om deg selv. Jeg vet at i perioder der jeg har følt meg mindreverdig og hatt lavt selvbilde måler jeg min verdi ut fra hvordan folk snakker til meg eller kroppsspråket deres. Det er da nok at noen gir en annen mer fokus enn meg . Da føler jeg meg uviktig og forbigått. I gode perioder der jeg vet min verdi og føler meg trygg på meg selv er jeg ikke så følsom for hvordan andre ser på meg. jeg opplever jo også en del angst i møte med andre. Så kanskje du har angst, at du er redd for hvordan du fremstår og hva mennesker tenker om deg. Redd for at folk skal se hvem du er og bekrefte det du selv mener om deg selv ?

Synd du har det slik . Er helt sikker på at du ikke er dum, mindreverdig og i veien . 

Anonymkode: 52bbd...4d7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...