Persimon Skrevet 28. februar 2017 Skrevet 28. februar 2017 Jeg tilhører en dps,nærmere bestemt et slikt fac team. Hvor den eneste oppfølgingen jeg får er samtaler med en ergoterapeut hver 14.dag. Han er lite villig til å høre hvordan jeg har det. Å er ikke til noe hjelp for meg. Samme hvor vanskelig jeg har det. Har jeg nå ingen å prate med. Har en psykoselidelse og er svært plaget. Hva skal jeg gjøre for å få hjelp? Kan jeg be fastlegen om en henvisning til psykolog? Eller er ikke det mulig siden jeg tilhører en dps allerde? 0 Siter
XbellaX Skrevet 28. februar 2017 Skrevet 28. februar 2017 24 minutter siden, Persimon skrev: Jeg tilhører en dps,nærmere bestemt et slikt fac team. Hvor den eneste oppfølgingen jeg får er samtaler med en ergoterapeut hver 14.dag. Han er lite villig til å høre hvordan jeg har det. Å er ikke til noe hjelp for meg. Samme hvor vanskelig jeg har det. Har jeg nå ingen å prate med. Har en psykoselidelse og er svært plaget. Hva skal jeg gjøre for å få hjelp? Kan jeg be fastlegen om en henvisning til psykolog? Eller er ikke det mulig siden jeg tilhører en dps allerde? Høres kjempe rart ut. Jeg synes du skal be din primærlege kontakte DPS og spørre dem hvorfor du ikke får en psykolog/psykiater og legge inn et ønske om dette. Du kan selvsagt spørre dem selv men alt går (som regel) litt kjappere når det kommer fra fastlegen. Du står også selvsagt fritt til å bryte med DPS om du ønsker det og be fastlegen din henvise deg til en behandler med avtale. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 Skrevet 28. februar 2017 Hvem får god nok hjelp hos DPS da? Har ikke engang konmet inn dit etter 5 år... Anonymkode: 46c8d...a83 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 Skrevet 28. februar 2017 Husk at det er fritt sykehusvalg Anonymkode: cefbe...3c0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 Skrevet 28. februar 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husk at det er fritt sykehusvalg Anonymkode: cefbe...3c0 Har prøvd i hele fylket i tillegg til de to andre nærmeste fylkene. Anonymkode: 46c8d...a83 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 1. mars 2017 Skrevet 1. mars 2017 Man må bare stå på i systemet Det er ofte ikke menneskene men i systemet direkte feilen ligger som jeg har opplevet Og husk der er ting ingen noensinde kan rokke ved selv i våre dagers verden all mulig lykke til 😊 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 1. mars 2017 Skrevet 1. mars 2017 jeg mener systemet i den betydning at det ofte setter fra før av svake grupper opp mot hverandre Men det er det svært vanskelig å gjøre noe med virker det som selv i dag 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.