Angstlei Skrevet 28. februar 2017 Skrevet 28. februar 2017 Noen som har erfaring med svimmelhet grunnet benzo nedtrapping?, er nå nede i 0.40mg Rivotril (fra 2mg) og det kjennes litt ut som jeg er ombord i en båt, veldig ubehaglig. Hadde noe av det samme da jeg kuttet ut nobligan for fort, gjorde det saktere og da gikk det fint. Har idag gått opp til 0.50mg og håper dette vil gi seg før jeg trapper ned igjen. Noen andre som har opplevd dette?. 0 Siter
Andreaswell Skrevet 28. februar 2017 Skrevet 28. februar 2017 Jeg var meget svimmel når jeg trappet ned nobligan i hvertfall. Forsøk å gjøre det samme som du gjorde med nobligan, trappe ned saktere? 0 Siter
Angstlei Skrevet 28. februar 2017 Forfatter Skrevet 28. februar 2017 23 minutter siden, Master skrev: Jeg var meget svimmel når jeg trappet ned nobligan i hvertfall. Forsøk å gjøre det samme som du gjorde med nobligan, trappe ned saktere? Takker, leste på ett annet forum at det var veldig vanlig, har nok trappet ned litt for fort ned selv om jeg trodde jeg gjorde det sakte nok, får håpe en pause i nedtrappingen på ett par uker hjelper. 0 Siter
Andreaswell Skrevet 28. februar 2017 Skrevet 28. februar 2017 6 minutter siden, Angstlei skrev: Takker, leste på ett annet forum at det var veldig vanlig, har nok trappet ned litt for fort ned selv om jeg trodde jeg gjorde det sakte nok, får håpe en pause i nedtrappingen på ett par uker hjelper. Ja, ta den tiden du trenger. Er ikke noe å stressw med i hvertfall. Og svimmelhet er helt grusomt å leve med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.