Gå til innhold

Du ser bra ut!

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Noen som har fått høre at de ser bra ut når de føler seg elendig? Er ikke det litt irriterende? Men hvem faen kan se folk på innsiden? Må være synsk eller empat for det, de finnes vel ikke i flertall slike folk?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Noen som har fått høre at de ser bra ut når de føler seg elendig? Er ikke det litt irriterende? Men hvem faen kan se folk på innsiden? Må være synsk eller empat for det, de finnes vel ikke i flertall slike folk?

Handler da ikke nødvendigvis om å se andre på innsiden! Kan du ikke ha litt tillit og faktisk høre på det andre sier til deg?

Anonymkode: 5bfcf...f51

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Handler da ikke nødvendigvis om å se andre på innsiden! Kan du ikke ha litt tillit og faktisk høre på det andre sier til deg?

Hva de sier? At jeg ser bra ut? Skal det liksom få meg til å føle meg bedre?

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hva de sier? At jeg ser bra ut? Skal det liksom få meg til å føle meg bedre?

Det er en hyggelig gest.

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er en hyggelig gest.

Å tror du det? Føltes bare helt feil når jeg føler meg elendig. Men burde kanskje sagt "Takk for det". 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å tror du det? Føltes bare helt feil når jeg føler meg elendig. Men burde kanskje sagt "Takk for det". 

Ja, det er jeg ganske sikker på.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er hyggelig hvis noen sier at jeg ser bra ut, selv om jeg føler meg helt bedriten. Kanskje jeg ikke ser så ille ut som jeg føler det? 

Anonymkode: 5b85b...aac

stjernestøv
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er hyggelig hvis noen sier at jeg ser bra ut, selv om jeg føler meg helt bedriten. Kanskje jeg ikke ser så ille ut som jeg føler det? 

Anonymkode: 5b85b...aac

Munnen kan smile munnen kan le osv....

Skrevet
3 timer siden, stjernestøv skrev:

De mener vel at du ser rimelig velstelt og frisk ut sikkert. Jeg synes det er koselig om noen sier jeg ser bra ut, men jeg vet mange da automatisk tenker - "Å? Ser jeg elendig ut til vanlig da eller?" Herremin - er det ikke mulig å ta imot et kompliment med et smil og et "Takk!" :) 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Lillemus skrev:

De mener vel at du ser rimelig velstelt og frisk ut sikkert. Jeg synes det er koselig om noen sier jeg ser bra ut, men jeg vet mange da automatisk tenker - "Å? Ser jeg elendig ut til vanlig da eller?" Herremin - er det ikke mulig å ta imot et kompliment med et smil og et "Takk!" :) 

Jo hvis det var et kompliment da. 

Nicklusheletida
Skrevet
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja, det er mye forskjellig man kan irritere seg over om man virkelig vil og på det området ser det ut til at du faktisk har viljestyrke ^_^

stjernestøv
Skrevet
45 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Ja, det er mye forskjellig man kan irritere seg over om man virkelig vil og på det området ser det ut til at du faktisk har viljestyrke ^_^

Ja visst faen har jeg det, og sinne gjør meg sterkere ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Du klarer til og med å få det positive til å bli negativt :blink:

Anonymkode: 5b153...469

stjernestøv
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du klarer til og med å få det positive til å bli negativt :blink:

Anonymkode: 5b153...469

Har en dårlig dag!

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har en dårlig dag!

Håper du får en bedre dag i morgen . Ikke noe greit å være sinnt og irritabel. Gjerne et tegn på at  man er lei seg og frustrert over tilværelsen . 

Anonymkode: 6ccc7...6cc

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, stjernestøv skrev:

Blir du aldri lei av og diskutere deg selv? Rett blikket utover og delta i andre diskusjoner. Det hjelper og flytte bliket utover.

Anonymkode: c7efe...a59

stjernestøv
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper du får en bedre dag i morgen . Ikke noe greit å være sinnt og irritabel. Gjerne et tegn på at  man er lei seg og frustrert over tilværelsen . 

Anonymkode: 6ccc7...6cc

Takk for det. Ja ble irritert på sykepleieren i dag + at jeg var og tok xeplion. Tviler på alt, men kan jo ikke sjonglere med medisiner nå. 

stjernestøv
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir du aldri lei av og diskutere deg selv? Rett blikket utover og delta i andre diskusjoner. Det hjelper og flytte bliket utover.

Anonymkode: c7efe...a59

What? Har jeg diskutert med meg selv her? Syns jeg har fått noen innspill jeg. 

Skrevet
10 hours ago, stjernestøv said:

True..jeg tror noe av det viktigste er at man snakker positivt til seg selv. Si ti positivt ting til deg selv hver morgen, og gjenta utover dagen :-)

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, Robert87 skrev:

True..jeg tror noe av det viktigste er at man snakker positivt til seg selv. Si ti positivt ting til deg selv hver morgen, og gjenta utover dagen :-)

Trokke det hjelpar.

Anonymkode: ecfea...c6d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...