yellow ledbetter Skrevet 2. mars 2017 Skrevet 2. mars 2017 Jeg liker ikke kommentarer som går på utseende selv om det er positivt. Med mindre det er noe helt konkret som et nytt klesplagg eller noe sånt. Men det er nå meg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mars 2017 Forfatter Skrevet 2. mars 2017 10 timer siden, Robert87 skrev: True..jeg tror noe av det viktigste er at man snakker positivt til seg selv. Si ti positivt ting til deg selv hver morgen, og gjenta utover dagen :-) Ja affimasjoner kan være nyttige, men det er ikke alltid jeg får det til. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. mars 2017 Forfatter Skrevet 2. mars 2017 45 minutter siden, yellow ledbetter skrev: Jeg liker ikke kommentarer som går på utseende selv om det er positivt. Med mindre det er noe helt konkret som et nytt klesplagg eller noe sånt. Men det er nå meg. Nettopp. Og jeg vet nå jeg ikke ser godt ut, må være løgn det da, 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.