Gå til innhold

Sykmelding

Anbefalte innlegg

yellow ledbetter
Skrevet

Jeg spør her selv om vi ikke har en fagperson i forumet nå. Regner med at andre her kanskje har erfaring og kan svare meg. Det gjelder ikke meg selv, men en annen som går til utredning hos psykiater og er ganske nedfor og deprimert både på grunn av den diagnosen han er i ferd med å få og sikkert mange andre ting som har vært slitsomt veldig lenge. Jeg tror det kunne vært bra for ham å bli sykmeldt en stund for å få ned stressnivået, men kan psykiateren som utreder skrive ut sykmelding, eller må vedkommende ta kontakt med fastlegen sin? Jeg er redd det siste sitter litt for langt inne å gjøre akkurat nå.

AnonymBruker
Skrevet

Psykiater kan sykemelde, men min opplevelse er at de ofte ønsker at fastlegen gjør det.

Anonymkode: 49c4a...387

yellow ledbetter
Skrevet

OK. Takk for svar. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...