Gå til innhold

Tvang eller angst

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynnte for to dager siden å "snøfte" litt med nesen når jeg puster inn, ble så veldig redd får at jeg hadde fått en tvangslidelse eller tourettes :(, noe som igjen har ført til at jeg tenker mer på det og gjør det oftere.

Er dette angst eller har jeg fått en tvangslidelse??.

Anonymkode: f51ee...9d8

AnonymBruker
Skrevet

hvis man har en sterk trang til å gjøre noe er det trang. Hvis man ikke klarer å la være å gjøre det man føler trang til kan det være tvangshandling. Tvang er ofte noe man gjør for å lindre angst. Det er gjerne noe man ikke vil gjøre men klarer ikke la være. Jeg er usikker på om det du beskriver er tvang. Touretts er vel ikke noe som kommer helt plutselig. ?. 

Det beste er å ikke fokusere på det ... 

Anonymkode: ac5d2...dcb

AnonymBruker
Skrevet

Får ikke mindre angst av å gjøre det, er vel kanskje en "uvane" som jeg plutselig har fått litt sykelig fokus på.

Vet jeg har pustet på denne måten under angstanfall før, ble bare i går veldig redd for at jeg ikke skulle klarer å slutre med det. 

AnonymBruker
Skrevet

Gi det litt tid. Tror du kan slappe av 😊

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gi det litt tid. Tror du kan slappe av 😊

Takker :), er jo noe nytt angsten fester seg i hver dag så burde jo bli vant til det, utrolig hvor kreativ angsten er til å få en redd.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takker :), er jo noe nytt angsten fester seg i hver dag så burde jo bli vant til det, utrolig hvor kreativ angsten er til å få en redd.

Gikk lang tid før jeg forstod det du sier der😊. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...