Gå til innhold

Bruke sine erfaringer til noe positivt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann

Jeg lurer på en ting. Jeg har opplevd svært mye til å være så ung, og jeg har en kjempe ballast. Er det en nettside hvor man kan dele sine erfaringer for å hjelpe andre, og være en slags ressurs for mennesker som sliter endel? Jeg vil bidra med noe positivt og meningsfylt, og sette ord på det som virkelig er vondt. Vi som sliter har jo kjent på de samme vonde følelsene, hatt de samme tankene, og kanskje gjort de samme handlingene. Så ja, er det en nettside der man kan dele sine erfaringer\ dele sin historie?

Anonymkode: c8cb3...5de

Gjest Gargamel
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heisann

Jeg lurer på en ting. Jeg har opplevd svært mye til å være så ung, og jeg har en kjempe ballast. Er det en nettside hvor man kan dele sine erfaringer for å hjelpe andre, og være en slags ressurs for mennesker som sliter endel? Jeg vil bidra med noe positivt og meningsfylt, og sette ord på det som virkelig er vondt. Vi som sliter har jo kjent på de samme vonde følelsene, hatt de samme tankene, og kanskje gjort de samme handlingene. Så ja, er det en nettside der man kan dele sine erfaringer\ dele sin historie?

Anonymkode: c8cb3...5de

Ja:

www.forum.doktoronline.no

:-) 

Skrevet

Men når jeg tidligere har publisert noe på forumet her, så har jeg fått slengt dritt og uvitenhet etter meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Lag en blogg og skriv der, det gjør jeg😊

Anonymkode: 90913...07a

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Jessicaxdx skrev:

Men når jeg tidligere har publisert noe på forumet her, så har jeg fått slengt dritt og uvitenhet etter meg. 

Sånn skal det ikke være da.

Anonymkode: 70646...ab6

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn skal det ikke være da.

Bør jeg ta sjangsen på å skrive et innlegg igjen?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Jessicaxdx skrev:

Syns jeg så absolutt. Ikke la "haters" og "troll" ta fra deg det.

påskelilje
Skrevet

Skriv her du :)

Som på alle andre nettsteder, så vil det forekomme sleivkommentarer, men de aller fleste her er hyggelige og hjelpsomme. Ikke alltid vi kan gi noen svar, men vi kan i alle fall lese og lytte til det du vil fortelle.

Skrevet
På 4.3.2017 den 19.36, Jessicaxdx skrev:

Det kan man risikere uansett hvor man er, ikke la det stoppe deg. 

På 4.3.2017 den 19.59, Jessicaxdx skrev:

Ja, absolutt. :-) 

Gjest Maggie55
Skrevet

På en måte kan vel kanskje Facebook være en slik møteplass Kanskje om du kontaktet dem at de kunne hjelpe å designe noe med god sikkerhet og brukervennlighet Som du sier du vet mye om hva man i sånne situasjoner trenger og det må jo ha alt å si..

Men jeg har selv aldri vært på noen media og har ingen greie på dette Syntes bare det hørtes ut som god ide😊

FjellOgDalar
Skrevet

www.lyspunktet.nice-forum.net

www.selvskading.net (hvis aktuelt)

www.traumeverden.net

www.sidetmedord.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...