Gå til innhold

Emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har fått vite fra psykologen min at jeg kommer til å få emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse når jeg blir voksen, om kanskje 3-4 år. Er det en personlighetsforstyrrelse? Sinnslidelse? Er det alvorlig?

Anonymkode: 4b791...4a3

AnonymBruker
Skrevet

Borderline, en alvorlig personlighetsforstyrrelse.

Anonymkode: 2e8b4...ecf

AnonymBruker
Skrevet
19 minutes ago, AnonymBruker said:

Er det en personlighetsforstyrrelse?

Ja.

20 minutes ago, AnonymBruker said:

Sinnslidelse?

Ja.

20 minutes ago, AnonymBruker said:

Er det alvorlig?

Ja.

Anonymkode: 8e45c...125

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er rart at psykologen sier det på denne måten ... Tenåringer kan jo forandre seg og bli mer følelsesmessig stabil når de blir voksen. Det sier min psykiater ... 

Det finnes også behandling som kan hjelpe deg å leve med dine utfordringer.

Så ikke bli redd eller bekymret over svar du får her. Snakk heller med psykologen om hva han/ hun egentlig legger i dette og at du trenger en god forklaring . 

Anonymkode: eb286...292

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Så ikke bli redd eller bekymret over svar du får her.

Det som ble skrevet er helt i tråd med hva psykiatrien sier.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det som ble skrevet er helt i tråd med hva psykiatrien sier.

Jeg tenkte kanskje mer på at det er et ungt menneske som enda ikke har fått denne diagnosen. Og at man burde få svar på dette i en tryggere ramme der man kan forklare det mer utfyllende . Jeg bestrider ikke det du skriver.

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Gondor skrev:

Hvordan kan han/hun vite det?

Jeg har fått en diagnose som går under den kategorien, men den er for barn. Jeg husker ikke helt hva den heter. Den går uansett under personlighetsfortstyrrelse.

Anonymkode: 4b791...4a3

AnonymBruker
Skrevet
11 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg tenkte kanskje mer på at det er et ungt menneske som enda ikke har fått denne diagnosen. Og at man burde få svar på dette i en tryggere ramme der man kan forklare det mer utfyllende . Jeg bestrider ikke det du skriver.

Mulig det er fiktivt spørsmål.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...