AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 Skrevet 4. mars 2017 Hei. Jeg har fått vite fra psykologen min at jeg kommer til å få emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse når jeg blir voksen, om kanskje 3-4 år. Er det en personlighetsforstyrrelse? Sinnslidelse? Er det alvorlig? Anonymkode: 4b791...4a3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 Skrevet 4. mars 2017 Borderline, en alvorlig personlighetsforstyrrelse. Anonymkode: 2e8b4...ecf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 Skrevet 4. mars 2017 19 minutes ago, AnonymBruker said: Er det en personlighetsforstyrrelse? Ja. 20 minutes ago, AnonymBruker said: Sinnslidelse? Ja. 20 minutes ago, AnonymBruker said: Er det alvorlig? Ja. Anonymkode: 8e45c...125 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 Skrevet 4. mars 2017 Syns det er rart at psykologen sier det på denne måten ... Tenåringer kan jo forandre seg og bli mer følelsesmessig stabil når de blir voksen. Det sier min psykiater ... Det finnes også behandling som kan hjelpe deg å leve med dine utfordringer. Så ikke bli redd eller bekymret over svar du får her. Snakk heller med psykologen om hva han/ hun egentlig legger i dette og at du trenger en god forklaring . Anonymkode: eb286...292 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 Skrevet 4. mars 2017 Just now, AnonymBruker said: Så ikke bli redd eller bekymret over svar du får her. Det som ble skrevet er helt i tråd med hva psykiatrien sier. Anonymkode: 8e45c...125 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 Skrevet 4. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det som ble skrevet er helt i tråd med hva psykiatrien sier. Anonymkode: 8e45c...125 Jeg tenkte kanskje mer på at det er et ungt menneske som enda ikke har fått denne diagnosen. Og at man burde få svar på dette i en tryggere ramme der man kan forklare det mer utfyllende . Jeg bestrider ikke det du skriver. Anonymkode: eb286...292 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 Skrevet 4. mars 2017 22 minutter siden, Gondor skrev: Hvordan kan han/hun vite det? Jeg har fått en diagnose som går under den kategorien, men den er for barn. Jeg husker ikke helt hva den heter. Den går uansett under personlighetsfortstyrrelse. Anonymkode: 4b791...4a3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 Skrevet 4. mars 2017 11 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg tenkte kanskje mer på at det er et ungt menneske som enda ikke har fått denne diagnosen. Og at man burde få svar på dette i en tryggere ramme der man kan forklare det mer utfyllende . Jeg bestrider ikke det du skriver. Anonymkode: eb286...292 Mulig det er fiktivt spørsmål. Anonymkode: 8e45c...125 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.