AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 Skrevet 5. mars 2017 Noen som liksom ikke lenger vet hva som er deg , hva som er bivirkning eller hva som er virkning av medisin. Hva som skyldes ytre påvirkning og hva som er fra innsiden? Jeg har angst og depresjon . Har gode og dårlige perioder . Har dere også et svingende symptombilde ?. Eller har dere etterhvert funnet medisiner som holder ting stabilt ?. Må dere gå på medisin hele tiden ? . Jeg mistet litt meg selv da jeg ble akutt psykisk syk, så varte plagene så lenge at det mer og mer preget meg . Så kunne jeg ikke jobbe lenger , så ble ungene store, så sluttet jeg å ta kontakt med venner ..... Jeg finner ikke tilbake til hvem jeg er ... Har en overveiende følelse av at livet er over ... Anonymkode: 369f9...e14 0 Siter
XbellaX Skrevet 6. mars 2017 Skrevet 6. mars 2017 På 5.3.2017 den 9.47, AnonymBruker skrev: Noen som liksom ikke lenger vet hva som er deg , hva som er bivirkning eller hva som er virkning av medisin. Hva som skyldes ytre påvirkning og hva som er fra innsiden? Jeg har angst og depresjon . Har gode og dårlige perioder . Har dere også et svingende symptombilde ?. Eller har dere etterhvert funnet medisiner som holder ting stabilt ?. Må dere gå på medisin hele tiden ? . Jeg mistet litt meg selv da jeg ble akutt psykisk syk, så varte plagene så lenge at det mer og mer preget meg . Så kunne jeg ikke jobbe lenger , så ble ungene store, så sluttet jeg å ta kontakt med venner ..... Jeg finner ikke tilbake til hvem jeg er ... Har en overveiende følelse av at livet er over ... Anonymkode: 369f9...e14 Hvordan ønsker du at livet ditt skal se ut? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 Skrevet 6. mars 2017 51 minutter siden, XbellaX skrev: Hvordan ønsker du at livet ditt skal se ut? Jeg mangler vell egentlig intresse for å leve... Har brukt noen år på å distansere meg fra livet. Klarer ikke å finne tilbake til lysten og viljen til å leve. Må tenke litt på dette. Kanskje svaret er viktig .... Anonymkode: 369f9...e14 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 6. mars 2017 Skrevet 6. mars 2017 Jeg føler meg grei på alle de tingene akkurat nå men jeg har har mine tretti minutter hos saksbehandler i NAV i dag pluss foregående telefonsamtaleKjempestor konkurranse i alt i dag og er nøktern ralist Hva som bekymrer meg mest er hvordan avstandene mellom menneskene blir bare større og større på alle måter Min mor har pratet om krigen i hele dag og nå hører jeg hun har mistet noe i gulvet igjen Må se hva det er Alt er ikke lett å følge med på alt Vanskelig å være der man er på grunn av smerte 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.