Gå til innhold

Er det noen andre som begynner å miste oversikten ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som liksom ikke lenger vet hva som er deg , hva som er bivirkning eller hva som er virkning av medisin. Hva som  skyldes ytre påvirkning og hva som er fra innsiden?
Jeg har angst og depresjon . Har gode og dårlige perioder . 
Har dere også et svingende symptombilde ?. Eller har dere etterhvert funnet medisiner som holder ting stabilt ?. Må dere gå på medisin hele tiden ? . 
Jeg mistet litt meg selv da jeg ble akutt psykisk syk, så varte plagene så lenge at det mer og mer preget meg . Så kunne jeg ikke jobbe lenger , så ble ungene store, så sluttet jeg å ta kontakt med venner ..... Jeg finner ikke tilbake til hvem jeg er ... 
Har en overveiende følelse  av at livet er over ... 

Anonymkode: 369f9...e14

Skrevet
På 5.3.2017 den 9.47, AnonymBruker skrev:

Noen som liksom ikke lenger vet hva som er deg , hva som er bivirkning eller hva som er virkning av medisin. Hva som  skyldes ytre påvirkning og hva som er fra innsiden?
Jeg har angst og depresjon . Har gode og dårlige perioder . 
Har dere også et svingende symptombilde ?. Eller har dere etterhvert funnet medisiner som holder ting stabilt ?. Må dere gå på medisin hele tiden ? . 
Jeg mistet litt meg selv da jeg ble akutt psykisk syk, så varte plagene så lenge at det mer og mer preget meg . Så kunne jeg ikke jobbe lenger , så ble ungene store, så sluttet jeg å ta kontakt med venner ..... Jeg finner ikke tilbake til hvem jeg er ... 
Har en overveiende følelse  av at livet er over ... 

Hvordan ønsker du at livet ditt skal se ut?

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, XbellaX skrev:

Hvordan ønsker du at livet ditt skal se ut?

Jeg mangler vell egentlig intresse for å leve... Har brukt noen år på å distansere  meg fra livet. Klarer ikke å finne tilbake til lysten og viljen til å leve. 

Må tenke litt på dette. Kanskje svaret er viktig ....  

Gjest Maggie55
Skrevet

Jeg føler meg grei på alle de tingene akkurat nå men jeg har har mine tretti minutter hos saksbehandler i NAV i dag pluss foregående telefonsamtaleKjempestor konkurranse i alt i dag og er nøktern ralist

Hva som bekymrer meg mest er hvordan avstandene mellom menneskene blir bare større og større på alle måter 

Min mor har pratet om krigen i hele dag og nå hører jeg hun har mistet noe i gulvet igjen Må se hva det er Alt er ikke lett å følge med på alt Vanskelig å være der man er på grunn av smerte

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...