AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 Skrevet 5. mars 2017 Har en angst som gjør at jeg har ekstrem fokus på kropslige ting som dotter i ørene, knepping i ørene når jeg svelger etc. det kan være noe nytt hver dag, felles er at det gir meg veldig angst. Er ikke redd for at et feiler meg noe fysiske, er bare ubehagelig og jo mer jeg fokuserer på ting jo værre blir det :(. Er dette "vanlig" angst?. Anonymkode: 6f22d...90e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 Skrevet 5. mars 2017 Men hva er du redd for ??. Er det for at det ikke skal ta slutt?. Noe du ikke har kontroll på ? Hvis dette gir deg veldig angst og vedvarer ville jeg snakket med en psykolog om det før det blir verre. Tror ikke det er tvangslidelse men det minner litt om det. Det virker som om du er tvangsmessig opptatt av dette og kanskje du bruker mye energi på å tenke deg ut av det. Tror faktisk at den behandlingen som et OCDteam bruker kunne ha hjulpet mot dette også. De er flink med ulike angstlidelser ... Anonymkode: 9958d...39c 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 6. mars 2017 Skrevet 6. mars 2017 Jeg ville tatt en tur til fastlegen. Det meste av hjelp må stort sett uansett søkes derifra. Dessuten kan legen kanskje undersøke deg fysisk og se om det er noe som kan hjelpe på ubehaget ditt, selv om du ikke har konkret angst for at noe feiler deg. Min uneducated guess er at det sitter i ledd og muskler, at kanskje en kiropraktor ev. kunne tatt en titt på deg om legen ikke kan si noe (det krever ikke henvisning). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.