AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 Skrevet 7. mars 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: a ) Kan det være grader av slitenhet? b ) Kan det tenkes at "et travelt og aktivt liv" er for slitsomt, selv om lavere grad av aktivitet ikke medfører for mye slitenhet? c ) Kan det tenkes at man allerede har nådd maksgrensen hva gjelder driv og slitenhet, på tross av at det fra alle kanter skrikes at man må "komme igang"? d ) Hvis c ) stemmer, kan det tenkes at dette påvirker ens tankegang, på tross av at det ikke er riktig for en selv? Anonymkode: a8b02...c27 Ja , på alle. Har vært der. . Det blir som å be en lam mann om å gå. Anonymkode: 46a50...384 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. mars 2017 Skrevet 7. mars 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan man få mer "driv"? Alle de "oppskriftene" jeg har sett involverer at man må ha driv. Anonymkode: a8b02...c27 Man får ikke driv av ap iallefall, heller motsatt. Sitter der som en potetsekk. 0 Siter
kovakova Skrevet 7. mars 2017 Skrevet 7. mars 2017 Jeg får veldig driv når jeg er manisk, men vanskelig å oppnå av seg selv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.