Gå til innhold

Hvordan får mer "driv"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

a ) Kan det være grader av slitenhet?

b ) Kan det tenkes at "et travelt og aktivt liv" er for slitsomt, selv om lavere grad av aktivitet ikke medfører for mye slitenhet?

c ) Kan det tenkes at man allerede har nådd maksgrensen hva gjelder driv og slitenhet, på tross av at det fra alle kanter skrikes at man må "komme igang"?

d ) Hvis c ) stemmer, kan det tenkes at dette påvirker ens tankegang, på tross av at det ikke er riktig for en selv?

Anonymkode: a8b02...c27

Ja , på alle. Har vært der.

. Det blir som å be en lam mann om å gå. 

Anonymkode: 46a50...384

stjernestøv
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man få mer "driv"? Alle de "oppskriftene" jeg har sett involverer at man må ha driv.

Anonymkode: a8b02...c27

Man får ikke driv av ap iallefall, heller motsatt. Sitter der som en potetsekk. 

Skrevet

Jeg får veldig driv når jeg er manisk, men vanskelig å oppnå av seg selv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...