Gå til innhold

Redd folk.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Man kan aldri vite hvordan folk er, sant? Et menneske kan ha så mange sider, det er skummelt å tenke på. Er litt redd for å være alene i huset, har ytterdøren låst. 

Skrevet (endret)
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Man kan aldri vite hvordan folk er, sant? Et menneske kan ha så mange sider, det er skummelt å tenke på. Er litt redd for å være alene i huset, har ytterdøren låst. 

Man kan strengt tatt aldri vite, på samme tid er det lite hensiktsmessig å gå rundt å være redd for alle hele tiden, hva godt fører det med seg? At døren er låst er helt greit, men så må du også gi litt motstand til tankene dine og realitetsorientere deg selv. 

Endret av XbellaX
stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, XbellaX skrev:

Man kan strengt tatt aldri vite, på samme tid er det lite hensiktsmessig å gå rundt å være redd for alle hele tiden, hva godt fører det med seg? At døren er låst er helt greit, men så må du også gi litt motstand til tankene dine og realitetsorientere deg selv. 

Man vet aldri hva folk kan finne på selv på små plasser,men hvorfor skulle noen være ute etter meg? Rund og fæl som jeg er, men man vet jo aldri. Folk har rare lyster, mørke hemmeligheter. 

Nei det er vel ikke hensiktsmessig å være redd, men er det bare. Liker ikke å være alene bare. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Man vet aldri hva folk kan finne på selv på små plasser,men hvorfor skulle noen være ute etter meg? Rund og fæl som jeg er, men man vet jo aldri. Folk har rare lyster, mørke hemmeligheter. 

Nei det er vel ikke hensiktsmessig å være redd, men er det bare. Liker ikke å være alene bare. 

Det skjer mye galskap i verden, helt klart, men det hjelper ikke å velge isolasjon fordi at "noe kan hende" :-)  Går det ok med kontakten på dagsenteret? Har dere funnet tonen etterhvert? 

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, XbellaX skrev:

Det skjer mye galskap i verden, helt klart, men det hjelper ikke å velge isolasjon fordi at "noe kan hende" :-)  Går det ok med kontakten på dagsenteret? Har dere funnet tonen etterhvert? 

Nei det er vel sant, men den galskapen/ondskapen skremmer meg. 

Kontakten skulle ringe meg i går, men gjorde ikke det. Det var vel det. 

Skrevet

Nei det er vel sant, men den galskapen/ondskapen skremmer meg. 

Kontakten skulle ringe meg i går, men gjorde ikke det. Det var vel det. 

Tenk om du kunne bremse litt i blant, ikke ta full fart til den første og beste negative konklusjonen.. Gi det litt tid, og hører du ikke noe ringer du tilbake. Det kan være en million gode grunner til at hun ikke tok kontakt. 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Tenk om du kunne bremse litt i blant, ikke ta full fart til den første og beste negative konklusjonen.. Gi det litt tid, og hører du ikke noe ringer du tilbake. Det kan være en million gode grunner til at hun ikke tok kontakt. 

Bare forventer at når folk sier de skal gjøre noe så gjør de det, ellers er de ikke til å stole på. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Bare forventer at når folk sier de skal gjøre noe så gjør de det, ellers er de ikke til å stole på. 

Jeg er helt enig, -men du vet ikke om sønnen hennes er blitt alvorlig syk, om hun ramlet på glatta og fikk hjernerystelse, om tanten hennes døde, om bilen hennes ikke virker og derfor kom hun seg ikke på jobb, om hun er syk, om hun ...osv osv.... Vent med å tolke, vent med å fatte en konklusjon før du med sikkerhet vet. 

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, XbellaX skrev:

Jeg er helt enig, -men du vet ikke om sønnen hennes er blitt alvorlig syk, om hun ramlet på glatta og fikk hjernerystelse, om tanten hennes døde, om bilen hennes ikke virker og derfor kom hun seg ikke på jobb, om hun er syk, om hun ...osv osv.... Vent med å tolke, vent med å fatte en konklusjon før du med sikkerhet vet. 

Tviler på det, er nok bare en forglemmelse. Men vi får se....stoler ikke på folk som lyger.

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Tviler på det, er nok bare en forglemmelse. Men vi får se....stoler ikke på folk som lyger.

Du bør skille mellom forglemmelse og løgn.

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, Xtra skrev:

Du bør skille mellom forglemmelse og løgn.

Ja bør vel det. 

stjernestøv
Skrevet
31 minutter siden, XbellaX skrev:

Hun ringte nå, hadde ikke tid i går. 

Skrevet

Hun ringte nå, hadde ikke tid i går. 

Så bra :-)  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...