Gå til innhold

Hva kan man forvente ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De fleste innpå her sliter med noe og har både dårlige og bedre perioder. 

Blir derfor litt forundret over at noen er så negativ mot folk når de spør om ting eller når de oppriktig prøver å gi et svar.

At folk er frustrerte og irritable er jo forståelig , men klarer ikke voksne mennesker å være høflig for det?. Er det slik at siden vi er psyk har vi rett til å være utolmodig og kritiske til andre. ?? 

Jeg merker jo selv at jeg har kortere lunte og tåler mindre når jeg er dårlig. Men forstår jo at feilen ligger hos meg selv .. 

Er det en del psyke man ikke kan forvente dette av ? 

Anonymkode: 30507...998

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at en del med psykisk sykdom her inne føler seg både oppgitt og oversett og derfor lager de litt "krøll" for oppmerksomhetens skyld. Litt sånn bedre med negativ oppmerksomhet enn ingen oppmerksomhet overhode typ. Dessuten tror jeg en del av de som frekventerer siden har gitt opp og bare surrer rundt i egen elendighet hver eneste dag over år og med det er det vanskelig å være både positivt engasjert og motivert for noe som helst.

Anonymkode: 2a2cc...695

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste innpå her sliter med noe og har både dårlige og bedre perioder. 

Blir derfor litt forundret over at noen er så negativ mot folk når de spør om ting eller når de oppriktig prøver å gi et svar.

At folk er frustrerte og irritable er jo forståelig , men klarer ikke voksne mennesker å være høflig for det?. Er det slik at siden vi er psyk har vi rett til å være utolmodig og kritiske til andre. ?? 

Jeg merker jo selv at jeg har kortere lunte og tåler mindre når jeg er dårlig. Men forstår jo at feilen ligger hos meg selv .. 

Er det en del psyke man ikke kan forvente dette av ? 

Kan ha noe med diagnoser å gjøre.

Ellers syntes jeg folk flest er alt for fintfølende og lette å krenke.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, slabbedask skrev:

Kan ha noe med diagnoser å gjøre.

Ellers syntes jeg folk flest er alt for fintfølende og lette å krenke.

Det kan jo også ha med alder , kjønn, personlighet , diagnose og livssituasjon å gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror at en del med psykisk sykdom her inne føler seg både oppgitt og oversett og derfor lager de litt "krøll" for oppmerksomhetens skyld. Litt sånn bedre med negativ oppmerksomhet enn ingen oppmerksomhet overhode typ. Dessuten tror jeg en del av de som frekventerer siden har gitt opp og bare surrer rundt i egen elendighet hver eneste dag over år og med det er det vanskelig å være både positivt engasjert og motivert for noe som helst.

Anonymkode: 2a2cc...695

Det er lett å forstå . Kanskje det da er greit at de kan få komme med sine frustrasjoner her ? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...